Today...

2010-04-29 / 21:52:09
Denna dagen har varit bra tills slutet, men det tänker jag inte skriva här..

Snackade med Ronja, Skönt att ha någon att prata med <3

Nja, Något annat spännande har väl inte hänt idag :P

MEN! Imorron är det VALBORG! Kommer bli awsome, bäst och helt fucking underbart :D :D :D <3

frida efter text

Oh no!

2010-04-29 / 08:23:21
Sitter i skolan med martina och vem kommer om inte ronja :D Hon Var halvdöd när hon kom upp för trappan och sa hon hade bra kondis :) Nu kom Maggi och nu ska vi gå in på klassrummet :P För vi har matte :(

frida efter text

Underbart!

2010-04-28 / 12:28:00

Helt fucking underbart väder idag! :D Snart är det poolväder med poolparty :D
Läntar assmycket :D
Sitter i skolan med Ella och chillar.. Vi hade nationella i engelska och tror det blev skit bra, typ VG nivår (håll tummarna)

Vi börjar 1250 och nu är klockan 112´7.. Ingen anning vad jag ska göra tills dess, blir nog facebook eller nått xD

frida efter text

Not funny..

2010-04-28 / 08:07:58
Trodde det var halv 9 vi hade nationella i engelska men det var 9!!! :O så nu måste jag vänta i 50 min extra :(

frida efter text

Hår..

2010-04-27 / 22:12:47
Vill göra något radikalt, annerlunda, spännande med mitt hår.. Fast det är snårt pga. lockigt hår.. Jag kan inte klippa det kort för då får jag afro :( Det blir nog färgningen som jag och Ronja pratade om :)

Nu ska jag gå o lägga mig.. Nationella i engelska imorron :´( Fast det kommer nog gå bra :D

Och på fredag är det valborg! Då blir det myyys i skogen med Bex, Dennis, Linn och Ronja, snack om killar bland annat :P LÄNGTAR! :d

Godnatt och sov gott <3


frida efter text

Sjuuuk..

2010-04-27 / 17:38:01
Idag är jag hemma igen :(
Fick skit ont i magen igår och trodde jag skulle spy, så jag åkte hem och sov hela dagen och hela dagen idag, så idag är det faktiskt ganska bra så ikväll blir det spinning och hoppas jag orkar med det..

Lille Oden snutte kastrerades idag :) Han kom hem för typ en halvtimme sen, Han var helt blodig på tassarna och på magen och när jag gick mot honom morrande han mot mig, med det är för han är fortfarande lite drogad.., sen när jag fick gå nära han skakade han skit mycket.. Trodde jag skulle dö.. Alice skällde på oss prcis som " Vad har ni gjort med honom" men nu ligger han och sover och förhoppninsvis är han sig själv imorron :)

Nu har vi precis ätit bakad potatis :D Det är skit gott men otroligt mättande! :O



Oden :) <3<3<3<3<3<3

frida efter text

valborg!

2010-04-26 / 16:59:06
Shit vad jag längtar till valborg! Ska va med Ronja, Bex och Linn :D

PLUS! Att idag fyller min fruga 17 år! Plus det är vår 2åriga bröllopsdag idag :P

Sååååå:

Vi gratulerat, vi gratuelerat, vi gratulerar lilla bex idag!
Med blommer och blad, som vi inte har, ja, vi gratulerar lilla beeexxxie idag!
MED ETT FYRFALIGT LEVE, HON LEVER
HIPP JIPP:
HURRA!
HURRA!
HURRA!
HUUUUURRRAAAAA!!!!



Bara för att visa hur viktigt detta är, så letade jag upp den äldsta bilder på henne som jag kunnde hitta :D

GRATTIS BEX! <3

frida efter text

DÅM 2010!!

2010-04-26 / 16:49:28

Som sagt, denna helgen har jag varit på DÅM med Ronja, Yrsa och typ 100 andra :P

Här kommer bilderna jag har lovat er :)



Kafe och kanelbulle på stationen i lund med ronja :D



Så här satt vi hela helgen.. i möte.. i tre timmar sen 10 min paus sen tre timmar igen xD



Så liiiiiiite kladd hann man med xD



På lördag kväll var det fest, men det var inte speciellt kul, det var roligare förra året :)



Så jag, Ronja, eller ursäkta råååånjaaa, och yrsa hade väääldigt roligt tsm på rummet istället :D

frida efter text

I´m back!!

2010-04-26 / 08:14:09
Helluuu, Igår kom jag hem från DÅM, Det var jätte kul, pallade inte sitta vid datron igår för jag var trött :P '
Bilder kommer förhoppningsvis ikväll om min mobilkabel vill funka :P

Sitter nu i skolan med martina :D

see ya <3

frida efter text

School...

2010-04-23 / 08:18:50
Sitter nu i sjkolan och väntar på att vi ska börja :)

Vi är inte klara med street art men vi fick till 1000 att göra klart det så vi kommer förhoppningsvis bli klara :)

Senare blir det DÅM!  :D Med bästaste Ronja :) <3

frida efter text

Klart!

2010-04-22 / 22:06:55
Nu är allt klart iför imorron :)

*Packning

*Duschning

*Street art

Tack till martina som gjorde street arten :D <3

Nu ska jag sova, jobbig dag imorron med massa resande :P see ya <3

frida efter text

Amen shit!

2010-04-21 / 17:22:12
Klickade runt i datron och hittade gamla bebis bilder på Ppntus som är helt underbara! Dom är tagna precis när vi hade hittat honom så han är runt 4 veckor :D <3





Här ser man hur liten han är :)



Visst var han söt o det är han forfarande :P

frida efter text

Vi vann!!!

2010-04-21 / 13:50:43

Vi vann över klassen med vår film till food 4-u. Det  är en orginastion som vill uppmärksama att vi äter mycker socker och snabbmat. Så nu ska vi tävla mot sverige för vi får bara skicka 2 bidrag.
Så om vi vinner där oxå så får vi åka till Rom för att tävla mot världen :D:D

Igår hade vi vårfest för alla som har gått och som ska börja på Einar Hansen till hösten :) Det var ganska kul faktiskt, Maryjet från idol var där men hon kom 22 men vi orkade inte vänta på henne :P Sen sov jag, Maggi över hos ella, vilket alltid är mysigt :)

Sorry att jag inte skrv igår men jag hann inte på skolan eller efter :P <3

See ya, nu börjar min lektion där vi övar inför nationella i engelska som är nästa vecka :P

Bilder från igår kommer senare :)

frida efter text

Spinning

2010-04-19 / 20:56:05
Har precis kommit hem från spinningen :D Är svettig och glad.. :D:D

LOVE IT!  

frida efter text

SHE´S BACK!!

2010-04-19 / 13:17:18
Idag kom lilla dagmasken tbx :D annars kallade maggi!!!!! :D :D Hon e konstig men jag gillar henne ändå :) <3



frida efter text

Bloggvärde!

2010-04-19 / 07:59:15
Kollade precis hur mycker min blogg är värd på www.bloggvärde.se  :D Min blogg är tydligen värd 3505 kr :D

frida efter text

Blogg värde!

2010-04-19 / 07:56:37
Kollade precis hur mycker min blogg är värd på www.bloggvärde.se  :D Min blogg är tydligen värd 3505 kr :D

<script src="http://js.bloggvarde.se/js/value.js?id=MTgzMTEw&d=5"></script><noscript><noscript><a href="http://bloggvarde.se">Denna blogg &auml;r v&auml;rd 3 505 kr</a></noscript>

Måndag morgon,..

2010-04-19 / 07:52:38

Sitter i skolan men martina :) Jag har fått "en busschafför en busschafför" på huvudet vilket är väldigt underhållande tycker jag :P Idag är det låååång dag, ända till 4 :( I´m going to fucking die over here!! Save me? :)

Söndag

2010-04-18 / 19:11:23
Denna dagen vill jag apsolut inte prata om..

frida efter text

Katta fan!

2010-04-17 / 23:01:00
Precis kom min katt Pontus upp till mig när jag kollade Bond.. Han smyger sig på mig, Attackerar mig över bröstet, pussar mig och går sen lös på min arm! Iförsig så är han inte så gammal, knappt ett går, och håller fortfarande på att lära sig men det gör ont som fan ändå! När jag gick efter honom så visste han att han skulle bli utkastad för att lugna ner honom så han gick direkt till dörren :P Tänk, för knappt ett år sen så hittade pappa honom på gatan då kråkorna hade tagit honom från hans mamma och de lekte med honom, de tog hani skinnet, flög upp och släppt honom! Pappa hittade honom på midsommar, då var han ca 4 veckor. Han hade legat i min vänns trädgård men hans mamma ville inte ha honom tillbacks så jag fick nappa upp honom :) Så han är fortfarande min bebis fast han får frispel ibland :P


Pontus och jag precis efter jag hade fått han <3



Pontus, detta var ett tag sen men har inga nyare bilder på denna dator :P <3

frida efter text

Lördag

2010-04-17 / 16:12:18
Idag är det lördag aka myssssdag :D Jag och min lillebror gustav har precis varit och tankat sen köpt godis på netto, eller han köpte godis jag vara bara chafför :P senare 1800 är det legend of the seeker eftersom jag missade det igår för Gustavochhans flickvän tog tv för mig :( sen 2130är det bond som jag aldrig har sett innan.. hehe :p

frida efter text

Dööö

2010-04-16 / 19:23:34
Denna dagen har varit psykist jobbig, vet inte varför men alla har väl såna dagar ibland :) Mådde skit dåligt som tur är så slutade vi 1150, hann men 1220 tåget så var hemma kl 1300, det var riktigt härligt, Nu har jag precis kommit hem från ett spinningpass, så du som vill dö av träningsvärk dagen efter din träning, prova detta! Trodde jag skulle dö men jag klarade allt och är otroligt stolt :D Nu ska jag duscha, äta och sen blir det myyyys kväll :D

Candy


frida efter text

Back in Buisness

2010-04-16 / 08:22:13
Igår var jag och mamma och målade en skylt som vi ska ha på vår lokal där jag bor :) den blev jätte fiiiiin :) Plus går så funkade vårt internet hemma igen :D:D:D Idag så sluat vi 1150 men jag ska ha prov 1300 så e inte hemma tidigast 1500 :( vilket suger  lite men vad ska man göra?? :P Ikväll ska jag iväg och spinna, samma imorron fast 1000!!! 1000 på en lördag.. kommer dööö

frida efter text

Internet

2010-04-15 / 08:10:31
Internetet funkar inte hemma! Får Panik, det är därför det har varit lite dåligt med inlägg på sistone.. Men som tur är har det inte hänt så mycket roligt.. Jag var och tränade igår, vilket alltid är kul :) Igår var ALLA sjuka, Ella, Maggi, Martina och William.. Så var helt ensam fast jag åt med Ronja, Anna, Bella och Carro, Vi satt vid kanalen och åt pizza, MYYYS! idag är Martina tbx, vilket är bra så man har någon att va med :D <3

 Alla sjuklingar :) <3

frida efter text

Godnatt

2010-04-13 / 22:20:11
Nu blev jag jätte trött och sängen kallar :)

tänkte bara lägga upp lite bilder på det som jag har pratat om innan :P

 Mitt sår på axlen :( En i klassen trodde det var att ja hade överansträngt mig på träningen och att ett blodkärl har spruckigt :O

 Jag och Ella :) Tycker denna bilden e fiiin :D

Men nu ska jag sova, godnatt <3

frida efter text

Pinsamt!

2010-04-13 / 15:42:41
Råkade precis fastna med mitt armband i håret.. Som ni vet så fastnar mitt hår överallt för det har ett eget liv.. Tack vare Ella tog det bara 10 minuter för att få loss mig.. pinsamt!

frida efter text

LÖÖÖÖÖÖWEEE!

2010-04-13 / 15:37:05
Var med Ronja och Bexxxie i fredags :D Vi har alltid kul och här är besiv ;)

Ronja, Jag och Bex Ronja, Jag och Bex

Jag och Ronja jag och Ronja

Jag och Bex Bexxxiiiiie och Jag


Älskar er :D <3

frida efter text

Skrivomslag

2010-04-13 / 14:39:40
Nu är jag klar med mitt skivomslag vi skulle göra till fotokrsen, Låten jag valde är Heaven on fire med Kiss. Här är det slutgilltliga valet :


 Skivomslag till fotokursen    frida efter text

Jippi..

2010-04-13 / 08:08:36
När jag kom hem igår skulle jag som vanlig logga in och surfa men tydligen så har både internetet och telefonerna lagt av... det hade inte fixat sig efter vi kom hem från träningen så mamma och pappa ringde till någon hjälp sak från sina mobiler men jag gick och la mig innan de blev klara men jag hoppas verkligen det fixat till sig till jag kommer hem, sitter nu i skolan och vi börjar om ca 20 min men ingen i min klass har kommit :( igår på träningen körde jag på för fullt, har skit kramp i bena och armarna :P men iallafall så helt plötsligt känns det som det bränner på min vänstra axel, när jag kollar i speglen är det ett lite ovalt märke, själva  formen såg ut som ett öga. Det är rött, kliar och bränner :(



frida efter text

Lunch

2010-04-12 / 12:37:35
Sitter nu i skolan med william :) har haft en trevlig lunch med martina, Ella och William på spagetti house med pommes :P Snart börjar svenskan och då ska vi börja klippa vår film tror jag.. Sen ikväll blir det ledarträff med alla dom bästa <3

 <3

Skolan

2010-04-12 / 10:00:36
Sitter nu i skolan.. Fick reda på att vi nte har engelska hela vecka så e ledig fram tills halv 12.. niiice ;D

Duschat hundarna

2010-04-11 / 22:06:58

Idag var jag varit duktig och duscat hundarna :) Alice (vår tik) blev skit sur på mig för hon tycker inte om att duscha sen vår lilla Oden (Alices valp) tittade på mig med stora plågande ögon och gnällde samt ylade.. Väldigt plågsamt :P sen blåste pappa först Alice så hon skulle bli torr då virade jag in Oden i handduk ochså somnade han i min famn  medan jag tittade på lyxfällan xd skit mysigt :) Under dagen har jag hjälpt pappa och plocka bort sten ut rabatten, tvättat moppen och läst ute i detta underbara väder :D men nu ska jag gå o lägga mig för imorron e det skola igen :P go natt <3

Alice och oden  Alice och Oden <frida efter text

Färdig

2010-04-11 / 17:03:05

Frida, nu är bloggen färdig, hoppas att du gillar den ♥

Kramar /Mimmi

Ny blogg

2010-04-11 / 16:51:46
Hej, innan hade jag en annan blogg på crazykid.bloggplatsen. se men min kusin har hjärlp mig med denna, vilket är väldigt snällt :) jag är en tjej på 17 år som bor utanför en liten by 2 mil norr om lund. Jag går i 1an på gymnasiet. Här kommer jag skriva om min dag, kompisar och alla galenheter som händer. :)