Jävla idioter!

2010-12-31 / 14:59:25

Några idioter smäller rakteter och klockan är bara 15:00!!
Fattar dom inte det finns djur i byn som är livrädda!!
Katterna i huset springer rundor och Alice gömmer sig!
Jävla själviska idioter.....

Gott nyår!

2010-12-31 / 14:50:59

Gott nyår allihop! :D
Nu sitter jag och målar naglarna, ska jy på fest ikväll om ni någonsin kan ha missat det xD
Sitter och torkar för har precis duschat och ska snart kolla ut kläder xD
Lovar inte glöma kamerna så många bilder kommer ut imorron om jag orkar :P

Ut med det gamla och in med det nya, gott nytt år! :D <3

Fail..

2010-12-30 / 23:31:34

haha, skulle gå ner precis och hämta mer cola så har alla gått och lagt sig och hela huset när nersläckt xD
Blev utskälld av Oden, om jag kunnde höra vad han sa hade han nog sagt -" Va fan gör du uppe, alla andra sover, GÅ OCH LÄGG DIG FÖR FAN!" bäst att lyda, blir lång dag/natt imorron :)

.

2010-12-30 / 23:29:32

Lekte lite med egofoton, utan smink!
Och tänkte jag måste lägga ut dessa bara för jag är så grymt snygg! (hahahahahaha!)






Van Helsing <3

2010-12-30 / 21:44:26

Sitter och kollar Van Hesling, den är mega bra och Dracula har en sexig translyvansk dialekt ;)
Sket i bingon, vann en miljonlott förra veckan så skulle egentligen spela men van helsing lät bättre så får rätta den sen på nätet ;P
Imorron är det nyår och FEST!
Ska bli massa kul så morrondagen kommer tillbringas till fix och välja ut kläder, har inte gjort det innan, har bara bestämt att jag ska ha svarta tunna strumpbyxor och skorna jag fick av ronja, sen får vi se :P



Morot!

2010-12-30 / 18:44:42

Idag har jag blonderat mig, eller det blev inte blont utan ljusbrun/blond :P
Först såg det ut som det skulle bli morotsfärgat men icke ;)
Mamma och pappa tyckte det blev fint iallafall, och sen efter mamma hade hämtat mig så hämtade vi ut ett paket med en ring som jag beställt och även ormringen jag fick på julafton (som var sönder) kom idag för mamma fick hemskickat en ny :)

Ronja och jag har haft skit kul idag och imorron är det nyår!!! :D :D
Sen i nästa vecka ska jag och Ronja spela sims hela natten tsm :D




Ronja fick kamma det, och hon blev överlycklig xD dörför är det så stort ;D

massa fin :D
Men nu ska jag spela sims3, BEROENDE!!!

Lugnt i natt!?

2010-12-29 / 23:45:13

Sitter och kollar Zorro, som man inte har sett den innan xD
Började spela sims3 vid 1800 och helt plötsligt har alla gått och lagt sig och hela huset är nersläggt xD
haha, håller tummarna för jag får EN lugn natt iallfall ;D

Imorron så ska jag upp tidigt, runt 10:00, för först ska jag följa med mamma på jobb, för hon har köpt en tavla så hon ska hämta den och sen så släpper hon av mig hos ronja :D

Sen är det Nyår, kommer bli legend! :D
Får ladda och tömma kameran så massa stunder kan förvaras ;D


Fiiiin LILA raket <3
Fast ska inte köpa några i år, känns så onödigt, misstänker andra i sällskapet ska köpa ändå :D

Shopping <3

2010-12-29 / 17:24:43

Idag åkte vi ut till centan med familjen, men gick själv :P
Köpte två tröjor och godis ;D
Så kvällen kommer spenderas följande: Dusch, the osbournes, sims och godis :D

Imorron ska jag hem till ronja och där även amanda kommer :)
Vi ska blondera mig! :O
hahahaha, men blir det inte snyggt så får jag antingen gå med mössa tills det försvinner eller springa ner till Ica och köpa brun hårfärg ;D





Snygga mobilfoton... xD

Trött

2010-12-28 / 18:59:34

Idag kom ronja in om på väg till Rean så bytade vi julklappar :D
Kännde mig super dum, jag hade köpt ett spakit till henne så hade hon köpt skor till mig och The Osbournes the first season :O
Kan man känna sig mer dum!?
Men ger henne min nyårspuss oxå, vem annars ska få den?
Vårt förra nyårslöfte gick fan inte bra, ronja! xD
Men resten av dagen har jag sovit och slappat för inatt spelades här musik och högljuda diskutioner.. men efter tre utskällningar blev dom tysta, om dom oxå ska vara här så får dom lyda ;D

Men lite har jag fått gjort, flera runder med hundarna, tvättat och varit ute hos kaninen, lite måste man jy göra, sen ska jag städad rummet :)





Tack min odödliga vampyr 333 äpplehalva! :D <3
Och om du inte luktar jordgubb på nyår ska jag smiska dig med en sked!

Plundringståg!

2010-12-27 / 21:46:10

Plundringståget gick inte speciellt bra men kul var det ;D
Hittade inga kläder bara sims3, dyrt men ville verkligen ha det så köpte det för julklappspengarna, har ändå massa pengar kvar :D
Spelar nu sims och kollar CSI trilogin på 5an, sjukt spännande :D

Längar till Fredag! <3


Bara för du är underbar! <3

Godmorron!

2010-12-27 / 11:27:21

Godmorron, klockan är nu 11:25 och jag har precis varit ute med hundarna, blir galen på dom!
Vaknade först 09:00 att dom skäller där nere, säger till dom, somnade om, vaknade igen 09:30 att dom står och skäller och för ingenting!
Äsch skit samma!
Nu ska jag gå ner till dom små jävlarna och äta frukost och sen kommer Daniel och hämtar mig för att sen köra tbx till "stad" och hämta dom andra sen sticker vi till Nova Lund för plundringståg :D

ändrade planer :)

2010-12-26 / 21:39:20

nu har jag ändrade planer till nyår :P
Ska till daniel med massa annat folk :D
Ska bli najs :D

Längtar till imorron ;D

Är det någon som har lust och tid att fixa min blogg!?
Fattar ingenting när jag försöker själ och det blir inte rätt :(

ready, set, GO!

2010-12-26 / 21:23:22

Är förvirrad hur jag ska göra på nyår!
Ska egentligen va med ronja och robin men Daniel ska ha fest där dom oxå är inbjudna, vi får see hur vi kommer fram till hur vi ska göra ;D

Shopping :D

2010-12-26 / 14:18:10

Idag var jag och mamma ute på mellandagsrean :D
Träffade Daniel och imorron ska vi och några fler ut på mellandagsplundring, ska bli massa kul :D
Här kommer lite bilder på vad jag har köpt ;D




Hade koftan jag fick av moster i julklapp idag :D





Vågar man!?



Fattar ni hur gott jag sov inatt!? ;D

Knas pappa xD

2010-12-25 / 21:14:46

Pappa: Shiny
Jag: va!?
Pappa: Ölja
Jag: va!?
Pappa: Mumma
Jag: Vet vad du pratar om xD
Pappa: Inte jag heller

haha, tror pappa har lite tråkigt där nere, hahahaha xD
Men nu ska jag fokusera på filmen :)

Sweeney todd!

2010-12-25 / 21:01:06

Uppmanar alla att kolla in 5an 21:00!
Sweeney todd, filmen som går, är helt otroligt bra och johnny depp är super het och min favorit skådespelare Helena Bonham Carter, Bellatrix lastrange i harry potter, är med!
Kan alla låtarna utantill så snart sitter och och sjunger med ;D

Imorron ska jag och mamma ut till Centan på mellandagsrean :D


<3

Internet fixat

2010-12-25 / 15:59:42

Nu har vi hittat webbnycklen så nu har jag internet på min skoldator så nu kommer bloggen uppdateras :D
Julafton var mega mysig, hade varit ute dagen innan på centersyd och hittade en jätte fin klänning :D
Ligger nu och kollar film och imorron ska jag ut på mellandagsrean :D



Kassa bilder, men ni får en uppskattning hur den ser ut xD
Provade flera andra, provade denna, gillade den men det var lite för kort :P



Julafton 2010

2010-12-25 / 15:52:23








haha, ser ut som Maya håller på att dö.. xD









Sötaste tomten :D

Har varit snäll i år!? ;D


Från Laila Bagges kollektion, men huvudet och svansen var böjad och lite knäckta så mamma ska skicka tbx den så ska jag få en annan :)

Morronmys :)

Lila munkis: Mamma och pappa
Svarta koftan: Moster
Övningskörskylt: lillebror
Deo och tvål: Mormor
Bon jovi skiva: lillebror
Skrumpor: Mormor
Halsduk: Kusinerna
Hårinpackning: Moster
Lampfot:: Mamma och pappa
Shoe fond: Kusinerna
Lekssaksråtta: Mamma och pappa
Godis: Mormor
Plus pengar :D

<3


Precis vad jag behöver ;D

Ska jag skratta eller gråta!? xD

Jag tror ingen har lika kul som vi har det, massa mys :D

Merry x-mas!

2010-12-24 / 22:56:14

Idag är det julafton om du inte visste det eller har märkt det ;D

Har fått massa fina grejs som jag inte orkar skriva nu, eller har tid för den delen, har snott Mimmis dator :D

För nu ska vi snart sova, har tagit massa bilder som jag visar när jag har fått internetet tbx hemma men det har varit en riktigt bra och mysig julafton :D'
Godnatt och hoppas ni oxå har haft en bra julafton <3

Random pix

2010-12-23 / 19:04:51

Just lånar jag min mammas dator, för den har internet xD
Här kommer lite random pix som jag inte har kunnat ladda upp :P

Imorron är det julafton, yeeah :D



Alvin :D

Dumma bilder vill inte vända sig..

Pappa är på lika dåligt humör som han har varit flera veckor.... yeeah
men ikväll ska vi spela bingolotto och hoppas pappa vinner så han kan bli snäll...

Fullmåne..

2010-12-21 / 20:22:18

Nu är det äntligen jullov, behöver det nu :)

Kollar Moulin Rouge och det är fullmåne.. mår lite så oroligt inombords som jag brukar göra när det är det..
Är mega trött, visar bilder från igår när vi gör pepparkakor imorron eller ikväll, får se om jag orkar, men nu ska jag nörda spel på facebook, byye ;D


Har bestämt mig nu, ska ha det så här fast men snelugg på högersida ;D



Inte tid och litet tangentbord

2010-12-21 / 00:11:01
Sover hos Ella idag :D
Imorron ska vi ha pepparkakshustävling så idag har vi bakat hus, alltså, det är inte bra när det tar 8 timmar för 3estet tvåor att göra ett hus.. men det gick isönder så får skylla på det xD
Sitter vid Ellas mini pytte tangentbord och skriver,det är kopplat till tv, det är skit svårt att skriva!
Imorron slutar vi skolan, najs!
ska träffa ronja sen för lite last minute shopping :P
internetet funkar fortfarande inte hemma...
GODNATT!! :D

litheee bättre :D

2010-12-18 / 22:24:55

Idag mår jag lithee bättre och imórron ska vi hem till mina kusiner på pappas sida, har inte träffat dom på typ 6 månader, ska blir trevligt :D

Kollade på mina skor och längtar nu till sommaren så jag kan börja andvända mina 10 centimeters :D
Men tyvärr dampar min kamera när jag ska ladda över bilder, precis som det inte går föra över en bild så stannar hela, så jag kan inte visa dom, får damp!

Godmorron!

2010-12-18 / 11:35:45

idag är jag inte lika täppt i näsan men huvudvärken och halsont still stay strong..
Men nu ska jag förmodligen gå ner och käka some frukost.
Flummigt inlägg men jaja ;)
ses sen, glöm inte barn, att äta banan är gott och nyttigt men ibland så är det inte bra, godnatt!

Förlåt

2010-12-17 / 17:59:31

Pkej, tar tbx det jag sa innan, inte det senaste men det med mina föräldrar, jag vet dom inte kunnde ha kört snabbare, vill jy dom ska komma hem säkert, men jag har lixom längtat efter detta i 2 veckor så kommer man inte iväg och alla andra gjorde det och nu kommer jag så höra hur jag verkligen missade något, hur kul dom hade etc etc.
Kvällen kommer förmodligen kolla film och slå in julklappar, mamma har konastaterat att jag har hög feber så det kanske  var tur att jag inte kom iväg  after all!?

Pallar inte!

2010-12-17 / 17:28:15

Pallar inte med mitt liv, vill ha ett nytt..
för mycket skit och för lite glädje känns det som, vill göra en städning men orkar inte, för mycket grejer, när det börjar läka kommer du igen och river upp det, vill inte ha denna förbannelsen, här du får den, god jul!

krossade planer

2010-12-17 / 17:23:25

Blir så jävla arg och irriterad, har tillbringat de senaste 10 minutorna till att blöa, svära och slå på grejer!
Vill fan träffa mina kompisar men nää, pga, vädret kommer mamma och pappa inte hem i tid så jag får sitta hemma och lyssna på pappa att jag inte är social, gå ut med hundarna och sen lyssna på mera klagande, vill inte!!!

Förstörda planer!?

2010-12-17 / 16:47:05

Var hemma idag, men har duschat, knarkat halstabletter och tagit huvudvärkstabletter för ikväll skulle vi ha ledaravslutning i lund men nu verkar det som mamma och pappa inte hinner hem i tid, ska ta tåget från kävlinge om 35 min och för 10 min sen var mamma och pappa bara i lund pga. FUCKING VÄDRET!!!
Så är mamma helt nerstämande: jag tycker inte du ska åka, det ska snöa oavbrutet till söndag, du är ju sjuk, du får se du orkar. blir så jävla irriterande fast jag vet det är som hon är rädd om mig men jag vet vad jag orkar och jag vet om att det snöar....

90% bestämt!

2010-12-16 / 12:52:58

 Efter ha rådfrågat mina rådgivare Miss. Ella och Mrs. William så har jag nästan bestämt mig att jag ska vi en Halle Berry wannabe ;D



kan det vara så!?

2010-12-16 / 10:07:50

Sitter i skolan och hostar upp grejer som jag inte visste kunnde finnas i en människokropp, funderar på om jag kanske är en Ailen.. och inte nog med det så tror jag jag har feber och huvudvärk, mår verkligen inte bra :(
Sitter och funderar på mitt hår igen, om jag ska jag det som Pink, Posh eller Halle!? Vad tycker ni!? :)
Halle Berry har oxå lockigt hår så det kanske är bäst!?





Onsdag=barnvakt

2010-12-16 / 10:01:43

Igår satt jag barnvakt, det var kul, men efter hon hade gått och lagt sig blev det lite trögt men tjänade de sista pengarna jag behöver till dom två sista julklapparna och kanske ett par skor!? ;D
Deras katt Voster (konstigt namn) han var jätte lurvig och kelig så det slutade med att jag bar omkring honom i typ en timme xD








Tisdag

2010-12-16 / 09:57:01

I tisdag mötte jag upp mamma i stan för vi skulle kolla på min kusin i kyrkan, det tog två timmar där inne, hade ass ont i rumpan! haha, men det var bra, kommer knappt ihåg den dagen.. xD



Frida goes Einstein

2010-12-14 / 15:30:36

Har matte, jag fattar, ska byta namn till Einstein frida!
So from on I goes by the name Einstein, just so you know ;D

Vi slutar om 30 min, ska lämna mina böcker på stadsbibloteket, sen ska jag möta upp my parents och så ska vi äta tror jag, sen blir det och kolla på sötaste kusin Mimmi i kyrkan :D



tråk

2010-12-13 / 20:43:22

Funderar på att klippa till en mohawk..
Är så trött på mitt hår sjukt mycket, blir galen på det, behöver en förändrig!



Klant pappa

2010-12-13 / 17:59:03

Igår kom mamma på varför allas internet hade funkar men inte mitt, när pappa och gustav hade bytat modem förra helgen hade dom glömt koppla in min sladd.. hahahah xD

Moulin rouge.. igen

2010-12-13 / 17:57:36


Alltså jag älskar den filmen!
men det har gått för långt när man sitter vid datorn på facebook och sjunger med xD




Internet fixat!?

2010-12-13 / 11:12:09

Mamma tror vårt internet funkar hemma, pappa hade glömt koppla in min sladd när dom bytade reauter (y)
Nu studar jag om Martina Luther king med Carro och martina gör en powerpoint :)
Jag har ont i magen och vill hem, men slutar 14:20 så det e ganska ok :)


kan detta vara skönt!? xD

Dåligt internet..

2010-12-12 / 18:29:01

Som sagt, inget internet hemma xD
Men igår var jag hos mormor med mina söta kusiner :D
Det var massa kul, hade med min kamera men glömde fota, lyckat!

idag kom Robin och Ronja hem till mig, vi bakade jag allt gick bra :D
Nu är vi på skunk men det är ingen här :O
Anna e sjuk och terese har tydligen slutat men ingen har sagt något till oss, jaja, vi är här ändå :D

Imorron är det skola, och imorron går man till 4 och sen ska man kolla när Kusinen sjunger i kyrkan :)


Mina mongons <3

Ospeciell Fredag..

2010-12-10 / 14:22:23

Just nu sitter jag osminkad och funderar på att klippa mig kort, alltså inte jätte jätte kort utan typ 10 cm kort, många har sagt jag ska göra det men är lite rädd, men är super trött på mitt krassliga hår och hår växer ju ut igen så kanske ;)

Ska nog göra mig en kopp te för om 6 min är kladdkakan klar i ugnen :)
Ikväll ska jag bara mys och kolla tv, precis det jag har gjort i 2 dagar nu men fredag är speciell :D
Imorron ska jag och mamma först dansa zumba sen på kvällen ska vi till mormor :D
Sen på söndag kommer först ronja och robin och ska vi ska lussebak sen senare ska vi till skuNk, en bra helg med andra ord :D

Alice 6år! <3

2010-12-09 / 14:37:09

Idag fyller den sötaste, underbaraste vovvetösen 6 år! :D
Det har gått så jävla snabbt!
Känns som igår som gustav pch jag sprang hem från skolbussen för mamma hade hämtat henne när vi var i skolan, men när vi kom hem hade hon först inte kommit hem än och när hon väl kom hem sov hon, så gustav och jag satt och väntade och tittade på henne tills hon vaknade xD
Älskar dig, snuttan :D




Duktig sjukling!

2010-12-09 / 11:50:06

Fast jag inte hade någon energi så fick jag något gjort :D
Jag tömmde diskmaskinen, gick ut med hundarna tre gånger, städat rummet och tog in posten :D
idag är jag fortfarande hemma och imorron har vi inga lektioner, vi har bara lucia i en halvtimme, känns så onödigt att åka in till malmö, sitta på pappas jobb, åka in för en halvtimme, åka tbx oxh sen sitta i flera timmar på pappas jobb och glo, så nä, det skiter vi i :)
Nu jag har precis varit ute med hundarna, man är jy så fin när det är kallt ute, och ska äta och tvätta. Upptäckte det igår när jag städade att jag har en stor hög men skitiga kläder så får dra min huvudvärk och smärta till tvättrummet :)

Sjuk..

2010-12-08 / 15:10:55

Igår mådde jag skit, hade världens huvudvärk och ont i halsen men jag gick hela dagen vilket jag är lite stolt över xD
Men imorse när jag vaknade hade jag huvudvärk, ont i magen och ont i halsen så jag bestämmde mig för att stanna hemma, stör mig lite för vi har inte allt mycket skoltid kvar men om man inte mår bra kan man inte göra sitt bästa..
Så inatt har jag sovit i 13 timmar, hoppas det funkar, har inte kunnat sova ordentligt så hela helgen pga. Tea, och sen upp 06:00 varje morgon, så hoppas det vill ge med sig, Har tagit huvudvärkstablett men det vill inte ge med sig :(



Judas preist kommer splittras!

2010-12-07 / 13:04:11

Omg! såg precis på min kompis blogg att Judas priest kommer splittras... Dog lite och så skrattade min engelsklärare pt mig :´(



Snälla flickor hos tomten.

2010-12-07 / 09:32:39

Får passa på att blogga när jag är i skolan för i skolan funkar internetet xD
Igår besökte jag, Maggi och Carro tomten, han var och hälsade på på Hansa :D

På lördag ska jag julstäda hela mitt rum och sen på Söndag kommer Ronja, Jesper och Robin hem till mig så ska vi baka lussebullar och mysa :D



Ullared!

2010-12-06 / 11:47:18

Var igår på Ullared med mamma, lotta och lina, det var mys och massa kul :D
Nu sitter jag i skolan och det är 7 minuter till lunch ;D

Vårt internet funkar inte alls hemma vilket suger åsneröv :(

R.I.P

2010-12-03 / 22:53:55

Så.. nu är du borta för alltid.
Fattar inte att du är borta....
Känner mig ihålig men du plågades och tynade bort så känner mig ändå lättnad för nu slipper du plågas.
I 12 år har du funnits dör och nu kommer jag aldrig få se dig igen..
Du var sjuk men det gör det inte det lättade.
I 12 år har jag älskat dig och kommer fortsätta, men det svider och sitter med ryggen med terrariumet, orkar inte titta.

Goodbye for ever, Tea <3<3<3





Harry potter

2010-12-03 / 22:39:10

Det har varit en bra kväll iallfall tills jag kom hem..
Harry potter var skit bra :D
Först satt jag och väntade på Ronja i 90 min och sen träffade vi daniel och andreas :)



Today I went flat ;D

Satt och kladdade i ronjas kollegeblock medans jag väntade...

Först:

Efter:




Bilder från ikväll :D





Jävla mongo... :D

Snabbt!

2010-12-03 / 10:11:49

Hinner göra ett snabbt inlägg innan lektionen börjar ;D

Idag har vi bara en lektion med jag var ändå tvungen att gå upp 06.40 och fixa håret, e platthårig idag ;D bilder kommer förhoppningsvis ikväll, sen satt jag i två timmar på pappas jobb xD

Ikväll blir det Harry potter och då ska vi potta oss rejält! ;D




Mina söta älsklingar <3

Mums!

2010-12-02 / 21:17:56

Kollade Vampire Diaries och Ian Somerhalder...
Även som alla förmodligen redan har upptäckt det så måste jag bara visa upp han för vi ska gifta oss och skaffa flera snygga barn :D




Imorron ska jag potta mig

2010-12-02 / 21:15:29

Imorron har vi bara en lektion, 10.20 - 11.50, känns lönt xD
Men efter det ska jag möta upp sötaste, underbaraste Ronja på lunch :D
Sen runt 15.00 kommer Daniel och Andreas in och sen 17.45 ska vi kollar Harry Potter på bio, awsome! :D
Ska bli sjukt najs alltså :D




Biiiillldddddddddddd!

2010-12-02 / 13:29:55

Nu efter en god lunch på Subway, har vi bild :D
Vi sitter och gör ett stadsgåva och martina sitter och lär sig göra cirklar, duktig flicka ;D
Efter skolan, tar jag tåget till Eslöv, där hämtar mamma och pappa och hämtar mig :)

jag gör tors hammare mjölner och lagt till svenska symboler :D




Mohahaha!

Sitter i skolan med min labtop, ska ha matte, och laddar upp random pix ;D

2010-12-02 / 10:22:47




Nu ska jag ha matte, kommer döö, nu menar jag allvar! :O
Men jag är glad för sen är det  mat och eftersom subway har flyttat så kunnde vi inte äta lunch där med men nu har det blivit fixat så idag blir det Subway! :D

Dag 06 – Min dag

2010-12-01 / 18:50:53

Dagen började som alla andra, gick upp runt 06.40 och sen åkte med mamma och pappa, släppte av mamma på hennes jobb, sen åt jag frukost på pappas jobb :)
Efter det åkte jag in och hade drama, där vi lekte clowner, det var massa kul ;)
Efter det satt jag på stationen 40 min då jag väntade på martina och tåget var försenat :P
Men sen möte vi upp Ella på super falafel där jag beställde hamburgarna, sen hade vi historia, tog bussen till pappas jobb, åkte och hämtade mamma, hem åt, och nu sitter jag här xD

Dag 05 – Vad är kärlek?

2010-12-01 / 18:46:57

Kärlek är så olika för alla, men för mig är det när man känner så stark för en person så man inte vill eller kan leva utan dom och saknar dom få fort dom inte är runt en, kärlek är om man ser min älskade skadad så önskar man direkt att man kunde byta plats så personen man älskar slipper.
Men det finns olika stadium sv kärlek, för kärlek växer sig fram sakta och inte på 1 vecka, man kanske tror man älskar någon då, men det kan inte vara äkta kärlek, enligt mig.