Lycklig!

2011-01-31 / 10:21:01

Nu har allt fixat sig igen!
Mitt SFA arbete fuckade sig igen imorse men väl i skolan så fixade jag det och sen så hjälpe datakillarna i skolan så jag kunde skriva ut det, så nu e jag massa glad :D
sen på lunchen så ska jag fixa min powerpoint, orkade inte vid 00.00 inatt, slängde bara ihop något sen gick jag och duschade, var skit rädd jag skulle väcka mamma och pappa, men tror det gick bra :D

Har oxå bokat klipptid, mest för mamma ska se det för jag har glömt säga det till henne :P
Så ut med pengarna ut kontot nu xD eller lite iallfall så jag har råd med klippningen fast det är typ 3 veckor till xD

Kunde knappt sova inatt för jag var rädd att detta arbetet skulle fucka sig men det har gått bra, men har nog aldrig varit så trött som jag är nu, inte i skolan iallafall xD

Idag ska jag och Gustav börja så smått att byta rum, så det e klart till den 5 då mina älsklingar kommer :D

Har inte orkat blogga på länge men lovar att det ska bli bättre :D <3

Kan man!?

2011-01-30 / 14:08:25

helvetes jävla skit, idiot, bajs, hatar mitt liv!

Satt och jobbade  med SFA och resultatbudget och kännde mig jätte smart och sen märkte jag att jag hade gjort allt fel!
Ska göra en per månad i ett år och kom till ända fucking augusti!

Nu ska jag gå och dö sen hem till Håkan, kan inte stanna kvar här och sen ikväll ska jag och mamma fixa det för det ska vara inne imorron!!!

Ärligt, vill någon skjuta mig!? det e helt gratis, jag lovar!

Internet!!

2011-01-28 / 19:07:47

Idag stack jag hem till min idiot Rbin för han har internet, näää, skoja bara ;)
Nu spelar han töntspel och dödar..
Snart kommer alla andra mesar, Har inget att skriva, orkar inte, har varit och spinnat och det var najs :D

HAHAHAHAHAHA!! HAN DOG!!!

Kasst internet.

2011-01-27 / 10:55:02

Ja, vårt internet har blivit kasst igen.. :(
Därför har jag inte bloggat på ett tag och för jag jobbar på mitt arbete till SFA hela kvällarna, det e ett skit stort arbete som ska vara inne på Måndag..

Både idag och igår ha jag varit hemma, har haft feber, varit yr och mått illa men idag är det lite bättre så kanske skola imorron :)

på lördag kommer kompisar från Malmö, har inte träffat dom på typ 1år (?)
Sen helgen efter ska gustav och jag byta rum, vi har inte haft tid :(
Och den 5 kommer mina älsklingar till mig, så ska jag laga mat, får kolla igenom min gamla hemkunskapsbok :P

Nu ska jag fortsätta vila och kolla simpsons :)

Klarar inte av detta...

2011-01-25 / 14:13:49

Ångest

Kinsesisk nakenhund! <3

2011-01-23 / 20:48:51

Vill ha en :(
Längtar tills jag flyttar hemifrån oxå, då ska jag få ta med Pontus och sen när jag har fått iordning på allt så ska jag skaffa en ;D
Nu ska vi nästan precis kommer hem, vi har varit hos farmor och Farfar och ätit, lika bra som alltid xD
Inte så mycket att säga, sov i 13 timmar inatt men fortfarande trött och att det e skola imorron och längtar redan till helgen xD
Imorron ska jag och Gustav nog börja byta rum (y)
Nu kommer massa bilder på den sötaste hundraser i världen, längtar! :D



Dog..<3

Filmkväll

2011-01-22 / 18:41:08

Nu har jag varit uppe i 36 timmar och 39 minuter xD
Vi hade filmkväll igår med Martina, Emelie och Robin.
Ronja och William kan man inte riktigt räkna med för dom kom, åt och sen stack igen xD
Idag har jag kollat påtyp 5 filmer xD
Imorron ska jag till min farmor och farfar, orkar inte skriva.
Tog bara några foton igår men dom kommer nog inte ut för jag orkar inte.

Skolarbete

2011-01-20 / 20:47:06

Paul Stanley <3





Martinas kinderägg present xD

Nu ska jag gå och lägga mig, lovade Robin att vara uppe helt natten (om jag orkar) Såå godnatt, puss på nosen

!?

2011-01-20 / 18:20:17

Idag är det torsdag och det är lika med bild hela dagen och lunch på mitt favvo stället Södervärns krog (REKLAM REKLAM!) Men det är massa gött :D
Imorron är det  filmkväll/natt hos Martina ska bli massa kul ;)
Bilder på mitt arbete kommer sen, är riktigt nöjd. Man skulle ta en bild från typ 1700-talet (?) och sen göra den lite personlig och modern, blev riktigt nöjd ;D
Men till dess från ni titta på dessa  bilder som jag såg på min kompis blogg som jag tyckte var ubersöta, kolla in hennes blogg här: http://bexxxie.blogg.se/


.

2011-01-19 / 17:24:43

idag har det varit en helt ointressant idag faktikt xD
Var hos pappa som vanligt och sköt på han med en tryckluftpistol (?) det var iallafall underhållande för ca 20 sekunder :D
Sen hade jag drama och är lika kul som alltid sen en underbar god lunch med william på södervärnskrog :)
Matte och sen KuHi, på måndag ska vi ser frankenstein på KuHi, massa skoj :D
Gustav och jag ska nog byta rum, ser fram imot det :D
Om 20 min ska hela familjen åka och träna och får ta tag i min feta mage så den kan försvinna, ska sluta med godis och läsk så kommer vara ett nervvrak fram över, varnar bara...


Okej.. jackan står ut, e inte såå fet xD

Daddy in action!

My gun, mohahaha!


Medium!

2011-01-18 / 19:16:33

Idag hade vi ett medium hemma hos oss så kolla att jag inte var helt tokig ;)
Hon var skit bra! Så fort hon kom innanför dörren så började hon, hon visste hur pappa såg på vår familj att det var hans centrum och han ville skydda oss men ibland blev det för mycket (<3) och att jag var 17 fyllde år i mars och att gustav var 15, hon fick kontakt med den lilla flickan, men det väljer jag att bara berätta för dom som vet om henne.
Hon kunnde även berätta mycket om morfar och mormor mimmi och att mammas tand Edit gillade mig  mycket, och på kvällarna ville hon bädda om mig, det får hon gärna göra :D
När hon kom in på mitt rum kunde hon direkt säga att jag gillar mitt rum men samtidigt är rädd och det är rätt, sen närmde hon även att jag skulle fundera på att byta rum med Gustav så det tåls att tänkas på.
Det var varit en väldigt händelserik dag och tankarna bara snurrar.

Ska snart äta, har inte ätit sen 12:00, är mega hungrig xD

Vikarie..

2011-01-18 / 13:41:04

Dagen har flyt på bra, förutom dom tvingade mig äta på (förbanade) la empenada URK!

Men vad gör man inte för kompisarna ;D

Just nu har vi matte, men rast, och eftersom vår ordinarie lärade sima är fast i iran efter dom tog hennes pass (hahahahahaahahah) så har vi en vikarie, han är övertrög, han började med att berätta i 10 om hans liv men inte vad han hette, nu har man haft genomgång i 45 min, och man kommer aldrig andvända det, jag lovar :O

Längtar till Fredag för då blir det myys hos martina :D

Nu kallar han väl snart in igen (kill me!?) sen har vi engelska sen slutar vi :D

 

Discusting body

2011-01-17 / 21:46:33

Fy helvete! Kollade mig i speglen, magen som putar, fick mental breakdown...
Kollar sen på bilderna från sommaren i sjuan, fin plattmage...
Hur kunnde det bli så här!? joo, jag fick moppe! Nu kan jag bara köra in om Ica på väg hem och ingen märker nått!
Nää, nu för fan, är det nya tag, kan fan inte se ut så här, trivs inte och får panik, nya friska tag men det blir imorron är nu är jag deprimerad.



När lammen tystnar!?

2011-01-16 / 21:48:57

Nu har folk gått hem... Saknar dom redan, blir så j*vla tyst och tråkigt :(
Skola imorron, pretty ok, men vill helst vara med kompisar, men dom finns i skolan oxå, men vill sova helst xD
Tog inte alls många bilder, ronja tog typ 3, såå dom kommer upp imorron för nu ska jag nanna kudden och drömma mig bort :D

Nattinatti små lamm (?)

Pain, ohh this pain!

2011-01-16 / 11:04:12

Chaa chaa ;D
Vaknade precis, har förmodligen sovit dåligt så har skit ont i ryggen :´(
Men är mega glad för idag kommer mina älsklingar hit, har inte träffat dom på över länge! (fredagen på lovet)
Nu ska jag kanske gå ner och vara lite  social med päronen, byyye :D

Trött eller pigg!?

2011-01-15 / 22:50:52

Ska snart gå och lägga mig, ska upp runt 11.00-11.30 för 12:30 kommer Andreas, Ronja och Robin :D
Sen kommer  alla andra runt 14:00
Gästerna har nästan precis gått hem och det var massa kul :D
Bilder kommer imorron förhoppningsvis :P
Det regnar som faaan ute, om ni har missat det ;D

öhhh!? godnatt :D

Städat

2011-01-15 / 12:29:43

Nu är rummet städat och fint *vädligt stolt*
men ska jag bara bädda och duscha och sånt...
har inte så mycket och skriva, hinner förmodligen inte blogga ikväll så bilder kommer imorron :)

Imorron kommer mina älsklingar hit så ska vi ha filmkväll :D


Saknar när han var bebis :´(
frida efter text

Hej, jag älskar fedagar

2011-01-14 / 16:07:21

Hejsan svejsan!
Idag var jag ledig och sov till 11:30 (:D) massa skönt, kokte makaroner och tömde diskmaskinen och ska sart sätta ig¨ång att städa men orkar inte nu eller snarare har inte lust till det xD
Men måste för imorron kommer kusinerna, ska bli massa kul :)
Eftersom jag har varit ledig så har jag inga bilder så tänker jag bjuda på två bilder från min kompis blogg, ni tittar hennes blogg här: http://mmaartinas.blogg.se/




Im so happy, lm so glad

2011-01-13 / 20:20:53

Massa skönt, ledig imorron :D
Ska städa, men ändå xD

Sökte på fridafluff på google för jag har inget att göra, om man väljer bilder så kommer massa bilder från bloggen upp, tyckte det var massa roligt ;)



Jag älskar Madame Mim, får gå på loppis och söka efter disneyfilmer, saknar rätt många som jag vill ha :(

Star wars family guy

2011-01-13 / 20:12:08

Det gjorde min dag ;D
När jag hade kommit hem så väntade jag och pappa in mamma, sen åkte vi till centan och köpte present till min kusin som kommer nu på lördag, eller mina två kusiner ska komma men vi köpte bara present till den enda då xD
 
Ronja har precis kommit på att jag är en Bitch, tycker det är sjukt, jag menar hon har känt i typ snart 7 år (OMG!!) och hon kommer på det nu, alltså hallå!?!? :O

Idag träffade William sin soulmate men sen tröttnade han på honom så han massakerarde honom med en sax :O




KuHi

2011-01-13 / 12:33:12

Hela morronen har vi jobbat med några konstnärer, jag och maggi har jobbat med Carl Larsson.....
Nu har vi ätit på China box och nu ska vi ha redovisning..
Skriver när jag kommer hem ;D

Onsdag

2011-01-12 / 19:41:22

Idag var det skola...
Jag började dagen med drama, alltså, det är helt underbart, får riktigt släppa loss och bara vara utan att bry sig om vad dom andra tycker :)
Sen åt vi på Korogen, där blev det dagens som var pannbiff, potatis, brunsås och lök :D
Sen skulle vi ha matte, vi satt i klassrummet till 13:20, vi skulle ha börjat 13::50, sen får vi reda på att lektionen är inställd, så tog tåget till örtofta och gick, tredje dagen i rad :D



Kung pow!

2011-01-11 / 21:31:47

Har precis duschat och sitter nu och äter popcorn och kollar kung pow!
Den är så jävla löjlig den filmen men heltunderbar xD
Handlar om en man som är den utvalde (som vanligt) och han har en "kompis" på tungan som heter tungis xD
Den utvalde vill döda mästare värk för han dödade hans familj så hans blev uppfostrad av jordekorrar xD
tex på ett dåligt skämt: -Vad får man om man blandar en uggla och en bungyjumprep!? Min röv.....
p.s Mästare värk vill bli kallad Betty ;D

haha, imorron är det tisdag och då är det dax för terminens första drama och matte... kommer dö om hon säger: "Friida, du mooste jobba" kommer svimma och vakna när jag får gå hem :D





Tråkig mysig dag

2011-01-11 / 16:54:44

Idag skulle vi sitta och lyssna på en redovisning i 2 timmar!!
Den handlade om mod och skulle vara inspirerande och det var den lite men den var så jävla seg! xD
Lunchen spenderades på Subway där vi satt och stönade, eller iallfall jag, det var fan tre veckor sen och det är så jävla gott :O
Efter det gick vi och kollade i lite affärer, gud vilka fula kläder man kan hitta :O

Efter lunchen hade vi "instuderingstid", jobbade lite men det slutade att jag, Martina och william satt och spelade smutsgubbe (aka. skitgubbe), sen tog jag tåget till Örtofta och gick hem, det gick en dam förre mig hela vägen och hon kollade hela tiden bak på mig som hon trodde jag skulle övefalla henne xD
Watck out! Frida Goes vampire! :D
Nu väntar jag på mat, kotletter och wokgrönsaker blir det :)


OMG!!!!  :O
Jag och william dog av flabb xD


Vårt "fina" pepparkakshus står som reklam på skolan!! :O
och där dog jag xD

Lugnt :)

2011-01-10 / 21:49:04

Kvällen har spenderas att slappa ;D
Åt ass god lasange, det är massa najs :D
Lite trött inatt, kunde inte sova inatt, somnade runt halv två och sen upp 06:30, sova ikväll då ;D
Imorron ska jag gå igen, tyckte det var riktigt mysigt, helt tyst och ensam med sina tankar :)
Längtar till söndag då kommer mina sötnosar hem till mig så ska vi myyysa :D

Crazy day

2011-01-10 / 19:46:02

Idag började vi skolan 09:00 till 09:30, sen jobbade vi till 10:00, sen åt Martina, william och jag på MacDonalds :)
Massa kul att träffa alla kompisarna och lärarna, jag var den ända i klassen som hade gjort läxan (pluspoäng ;D)

haha, sen 10:53 tog jag tågret från trianglen och sen direkt till örtofta, det var najs ;D
Sen skulle jag gå hem, typ 3-5km tror jag, men halvvägs kom jag på att jag hade glömt mina nycklar, klockan var nu runt 11:30 och gustav kom inte hem förens 14:50... var ute i över tre timmar, frös ihjäl och inga grannar var hemma, trodde jag skulle dö xD



Stationen på Triangeln, ser ut som ett rymdskepp xD




Sen hade vi en kall och hungrig bebis kisse som följde efter mig och gnällde, fick skit dåligt samvete xD




Stackars vovvar :(
Fick hitta på något att göra, så gjorde mitt mästerverk ;D




Massa fint :D

Ångest!? JA!!

2011-01-09 / 16:26:52

Imorron börjar skolan.. vet inte om jag ska vara glad eller panikslagen!? xD
Jag menar, jag älskar min skolan och kompisarna och lärarna är helt underbara men bara tänken på att gå upp 06:00 på morronen, komma hem runt 17:00 och sen göra läxor gör att jag får panik! :O
Men det blir säkert bra, har gjort uppgiften till skolan, ska bara fixa det sista.
När vi slutade fick i en tändsticksaska som vi skulle "fånga" julen i.. tror jag lyckades ;D

Saknar ronja.. har fan abstinens ;D
Hon är den underbaraste personen jag känner, hon är ärlig och jag kan säga vad som helst till henne och det känner förhoppningsvis hon kan till mig oxå ;D
Hon är min bästa kompis och jag älskar henne över mycket <3

Fick bara ett slag i huvudet och skrev det ;D

Bowling :D

2011-01-08 / 18:17:52

Efter ha vatt uppe hela natten så möte vi upp folk på stationen och åkte till malmö för att spela bowling xD
Blev massa strul på stationen med tider men orkar inte skriva, är mega trött xD
Efter bowlingen fick vi hem till Alex och kollade monsters inc.
fattar inte hur jag orkade men mamma hämtade mig 21:00 och somnade vid 23:00 och sen väckte pappa mig 13:30 xD
Ska snart ut med hundarna, sitter och kollar Den galna professorn xD









Fridefung! :D








haha, bitch blicken till ronja där ja xD







Nu ska vi snart äta, har egentligen ingen aptit men måste äta xD

Sims lan

2011-01-08 / 17:27:30

Som sagt så hade jag och Ronja sims lan! :D
Det var en av de roligaste kväll/natt jag har haft på länge, vi spelade från 19:00 till typ  08:00 med en liten paus 06:00 för att rasta hennes vovve Basse :D






Här är klockan typ 0300 xD

Vi hade skit kul hela natten, fattar inte hur vi orkade men tiden bara flög iväg :O

katthund eller hundkatt!?

2011-01-06 / 16:08:57

Pontus har blivit en hund!!
Eller det tror han iallafall för han sover jy i hundsängen ;D



Perfekt med råttan vid gumpen ;D

Nu ska jag tjatta på mamma och pappa så dom kör mig :D

5 januari

2011-01-06 / 16:04:30

Igår var vi hos mina älskade kusiner för min moster fyllde år :D
Vi hade lika kul som vanligt och det resulterar i roliga bilder.. som vanligt ;D


haha, mormor vill va med :D


Dagens despret (och sötaste) housewife


Har gustav lite blå ögonskugga på högra ögat!? xD









Kan man hitta en sötare hund med en längre tunga!? xD

Vit som ett spöke xD

Min älskade pappa xD

Bästa moster som fyllde 33 år :D

Jackan :D

2011-01-06 / 15:42:22

Här kommer bilder på min turkosa jacka som jag bara älskar :D





Fick inga bra bilder men ni ser principen ;D

inställda planer :P

2011-01-06 / 15:19:31

Tydligen har det snöat hela natten så vi kunde inte åka till farmor och farfar...
Men förhoppningsvis så kommer jag iväg till ronja, tror det för dom håller på att ploga vägarna nu :)
Tog lite ego bilder på mina kläder igår för jag var nöjd med min outfit, Matilda sa jag liknade en sekreterare och mamma höll med xD
men vi hade lika kul som vanligt :D

Längtar sjukt till ikväll och imorron för då blir det bowling!! :D

btw, jag fick sova gott inatt ;D




Nu ska jag fixa bilderna från igår och på min jacka så det kommer snart, see ya :D

Godnatt alla söta

2011-01-06 / 01:42:10

Idag har jag varken orkat eller velat blogga xD
Ännu en jobbig natt men lite bättre, gick sedan reda på att min moster hade bett gammelmormor mimmi om hjälp så jag fick det lugnt, massa tack :D
Vi var oxå hemma hos min moster för hon fyllde år :D massa grattis! <3

Imorron ska jag terroristera folk med sms för vi ska till min farmor och farfar på middag och sen släpps jag av hos ronja för vi ska nörda hela natten, sen på fredag blir det bowling, lördag fest (?) söndag sova och sen börjar skolan.. får lite ångest, vill jy sova xD

Tog några bilder från idag och lovar lägga ut bilder på min turkosa jack, folk stalkar mig och frågar om bilder ;)
Men nu ska jag sova, har jy inte fått sova på flera dagar, såååå godnatt :D

Snäll bror men tyvärr

2011-01-04 / 16:49:13

Som sagt skulle gustav fixa world adventures och natt liv till mig till sims3.
men när man skulle starta det så dampade hela datron så nu har han fått ta bort det igen xD
Men det var bra för nu vet folk vad dom kan köpa till mig när jag fyller 18 (hint hint ;))
Snart kommer pappa och alice hem, hon har vatt och klippt sig idag så nu är hon förkoppningsvis jätte söt igen, hon såg lite skabbig ut innan men hon är alltid söt :)

Tröttigt!

2011-01-04 / 15:55:05

igår gick det inte att sova, som ni kanske ser här nedanför xD
Förlåt Robin, att jag höll dig vaken xD
men runt 03:30 lugnade det ner sig så då kunnde jag sova och vaknade sen runt 13:30 xD
Så har precis ätit frukost och nu tittas det på tv xD
imorron ska vi hem till kusinerna :D
Alltid lika kul :D

Hämtat Voldemort och han skyddar mig =)

2011-01-04 / 01:24:41



fjärren!?

2011-01-04 / 01:10:48

Min fjärkontroll är puts väck.
Jag har letat runt datorn, har bara suttit här, runt tv, i sängen under sänge, utanför rummet.
Kallade till och med in Gustav fär att leta men ingen av oss kan hitta den :O
Känner mig så jävla utsatt i detta huset!

Klagomur

2011-01-04 / 00:56:43

Läs inte om du inte vill höra massa konstiga klagogrejs som du inte kommer fatta ett skit av!

Alltså jag hatar detta! att leva i oro och spänna sig på nätterna för man är rädd att man ska se eller höra grejor som tex nu. det är någon eller något som rör sig och tag på min dörr och diskuterar -"Men han får inte göra så" -"jo, det får han, det är dom som bor här nu" orkar inte höra mer nu!
Skakar och gråter, kan inte slappna av, paninken växter, får inte luft.
överröstar tv och mina tankar flyger iväg, försöker focosera på facebook men inget funkar.
Vågar inte gå och lägga mig, sitter uppe medans familjen sover med en panik som inte går att förklara och ingen förstår, kompisar går att prata med men dom förstår inte hur det är att se och höra allt...
Nu ska jag fortsätta dränka min panik med facebook och tv.

Galen vecka..

2011-01-03 / 19:39:32

Denna veckan kommer jag och ronja dö, ville bara säga det xD
Detta är min vecka:

*Onsdag = Till kusinerna :)
*Torsdag = Först till Farmor och farfar, sen lana sims hela netten med ronja :)
*Fredag = Spela Bowling (efter ha varit vaken hela natten)
*Lördag = Fest a la Daniel :)

haha, kommer dö xD
Sen på måndag börjar skolan, om exakt en vecka :O *PANIK!!*
Kollar just nu "Daybreakers" den är massa bra :D

Shnell lillebror

2011-01-03 / 14:34:09

Nu håller Gustav på att fixa mitt sims3 :)
Han har vissat min en sida så jag kan ladda ner massa olika roliga grejor till sims :D
massa kul, har inget att säga just nu xD
sååå hejdå xD

-Natt!?

2011-01-03 / 01:47:10

Nu är klockan exakt 01:43 och det är dags att gå och lägga sig xD
Har spelat sims3 sen typ 16:00, *NÖRD*, så hjärnan känns som grötpuré (?)
Men nu ska jag försöka smyga ner utan att väcka mamma och pappa (dom ska jy jobba imorron, mohoho!) eller skrämma oden, good luck liksom, han brukar alltid skälla på mig, känner mig mobbad av min egen hund xD

Men pappa var så underbart snäll och la över massa nya filmer på USB minnet, som koppas in i en dosa och sen kopplar man in dosan i tv så han man se filmem på tvn.. xD
Så morrondagen kommer spenderas på mys med vovvarna och film (y)

Nää, nu får jag smyga, hoppas ni sover bra för det hoppas jag jag kommer göra :D


Lättlurad Oden Doden!? <3

shopping!

2011-01-02 / 16:47:00

Har precis kollat igenom kompisar och okompisars bloggar, gud vilka bitchar det finns xD
Mamma och jag har varit ute och shoppat idag :D
Det blev:
*En jätte fin turkos vår jacka
*Turkosa vantar
*Turkos Halsduk
*Strumpor
*Svarta tjocka legging
*litheee godis -.-

Gjorde av med lite pengar (host!) men behövde grejorna iallafall :)
Mamma håller på att göra kalops! (GLÄDJEHOPP!!!) jag älskar det! :O
Och så har jag gjort majölchoklads pannacotta, för imorron börjar mamma och pappa jobba (y)

På onsdag ska vi hem till Mina kusiner för min underbaraste moster fyller år :D
Sen på torsdagen ska vi hem till Min farmor och farfar sen på kvällen blir det sims lan med Ronja!!! :D:D
Taggad som fan! ;D

Nu ska jag nörda facebook sen blir det nog lite tv och lite film, mayby :D

Nyår 2010! <3

2011-01-01 / 20:45:14




Min outfit ;)

Väldigt glad ronja!? ;D








Äckligt Emma.. Bland folk desutom..


Dance all night long ;D


Kan du gissa vilka som är syskon xD
P.s kolla munnarna xD




Fest party!

2011-01-01 / 14:10:07

Guuud, va kul det var igår! :D
Det var nog en av dom bästa kvällarna på länge, älskar mina kompisar sjukt mycket!
Tog faktiskt inte många bilder men några blev det, får flörta mig till Amandas bilder, för hon fotade hela tiden xD
Mamma hämtade mig typ halv 12, är sjukt trött xD
Ronja flörtade med Daniel så vi fick sova i hans mega säng men då hade robin ingenstans att sova så han fick sova mellan oss, så vi fick ligga och trängas, men problemet är att ronja kunnde inte sova så hon gick och la sig någonannanstans och det märkte inte vi så vi hade legat hela natten och trängas när halva sängen var ledig xD
Pallar inte fixa mina bilder nu så det kommer förhoppningsvis senare :)

Nu sitter jag och kollar moulin Rouge, dricker cola och äter chips och godis :)
Längtar sjukt mycket till torsdag-fredag, för då ska jag och ronja sitta i hennes kök hela natten och spela sims, vi är såna täntar och jag älskar oss ;D