Hurra!

2010-08-31 / 17:00:46

Yeah! Woohoo! hurra!
internetet hemma funkade! :D
Kan vara för ingen annan är hemma föruton jag och pappa :P

Dagen blev inte bättre...
Efter den inställda KuHi skulle vi ha matte, men sen får vi reda på att vår mattelärare inte är där, så vi ska ha rektorn.. vi repeterade och pratade om skolan, men först hon hon nästan en timme försent xD

Sen hade vi lunch. Jag, William och Martina gick och hämtade China box (<3) och sen gick vi till Mazetti där vi skulle va sen, vi jobbade med skrap kartong, det var kul :D

Efter skolan stack jag och bytade Odens sele som var för liten och syrsor till Tea, och nu blir det sänglägge och kolla Van Helsing :D


I väntan på Matte mös vi i fönstret 9 våningar upp :D








Detta skulle jag göra i skrap kartong, kolla inte texten, den ska inte vara där :P
Efter lite förfining och skrapning såg den ut på här:




Citiatet jag gjorde denna bild till var: "Det onda har vingar, det goda rör sig i sningelfart"

Mamma och jag var på spinning igår, det var det jobbigaste jag har varit på, det var längesen jag svettades så mycket xD



Gulligt :D

2010-08-31 / 09:40:47

Hittade gulliga bilder på mig och grannpojken Oliver :D





Inget internet och CP dag..

2010-08-31 / 09:21:41

Har inget internet hemma därmed kommer det bli dålig uppdatering... :(
Sitter i skolan nu och slappar ;)

 

Denna dagen har börjat dåligt..

Jag och Martina skulle ta tåget 07.10 men vi var tidiga så tåget 07.00 skulle komma förbi, men det var försenat så det kom 07.10 och det tåget som skulle gå 07.10 gick 07.20, med det var överfullt så vi skulle ta det 07.26, men det kom 07.40 och men måste byta i lund, det gick bra.

Väl i skolan, 5min försent, så fick vi reda på att vi inte skulle ha KuHi, så vi började 10.20 xD

Hoppas resten av dagen blir bättre och minre stressigt :P


Lördag och 6 timmar möte..

2010-08-29 / 00:09:25

Idag, eller rättare sagt igår för klockan är 00.01, så var det Lördag och vi hade ledarmöte.
Vi fick reda på allt som händer till hösten och berätta för dom nya ledarna var som gäller :)




This night var jag hos miná kusiner, som båda har fyllt år, en 16 och en 19 :D
Det var massa kul som som sagt bilder kommer imorron ;)

Nu är jag totalt uttmattad både psykiskt och fysisk för massa skit som är totalt onödigt men han kan inte hålla det inne..... Ibland vill jag bara fly och inte se tbx men det hade försört mig..

Orkade inte och överaskningsfest :D

2010-08-29 / 00:00:53

Pallade inte skriva om festen igår så det gör jag nu :P

Vi anlände utanför Ronjas hus 17.00 och 17.10 stod vi och tryckte oss mot husväggen så hon inte skulle se oss och väntade på att Eva (hennes mamma) skulle komma ut och säga att kusten e klar.
17.20 smög vi in i trädgården och Ronja kom på oss xD
Vi åt pizza, hyrde film och åt kladdkaka, en allmän trevlig kväll :D






hihi, massa kul :D

Fredag och fest

2010-08-27 / 23:36:13

Idag är det fredag och vi har haft bild hela dagen :D
Vi provade flytande tuch och en sån spetsig penna i bläck X)
Tyckte resultatet blev ganska bra, vad tycker du? ;)

Nr.1


Fast den blev inte jätte bra men det blev Nr.2:


Sen skulle man göra en egen:

Fat man ser inte bra här, den e snyggare i verkligheten, lovar!

Jag gillade verkligen denna konstnären, han hete Edward Gorey, han var riktigt duktig och han bilder tilltalade mig :)
Så jag dekorerade mitt collegeblock med mina bilder som jag hade kopierat från orginalen:


Efter skolan åkte jag hem, åt, duschade och gjorde mig iordning sen bar det av till Överaskningsfest till Ronja men hon kom på oss när vi smög in, men hon blev glad och låg och assflabbade i sin säng xD
Men jag glömde min kamera hos henne så bilder kommer imorron :D

Imorron är det ledarträff i 6 timmar!
Men sen på kvällen ska vi till våra kusiner för båda har fyllt år så det blir party party xD

Nu ska jag nanna för jag gick upp 0600 imorse, e skit trött xD
Natti Natti :)

Pallade inte igår..

2010-08-27 / 23:26:23

Pallade inte skriva igår men nu kommer det :D

Vi fick överaskande nog väskor i skolan igår!
Det är Adidasväskor men Einar Hansen loggan, de var massa fina :D





MAGGI WAS BACK!
Hon hade varit i Polen så nu var hon tbx i skolan, ohhh, vad jag hade saknat henne :D



Vi hade Tema start och William och Maggi var jätte fina..
VAXAD MUSTACH!




Efter skolan möte jag Ronja så åt vi lunch :)






Glömde säga!

2010-08-25 / 18:33:17

Glömde säga!
Jag sa till mamma att jag ville ha en VHS så sa hon att vi hade en i gardroben, så efter spinningen ska jag kolla snövit! :D



For gods sake

2010-08-25 / 18:23:33

Denna dagen har varit bra :)
Gick upp i tid, duschade och möte martina på stationen.
Vi såg 3:ornas teater och den var skit bra, skit rolig, skulle vilja se den igen :P
På lunchen åt jag, martina och Ronja på China box, det är inte ofta jag äter en hel sån xD

Vi hade matte idag för första gången och jag kände mig smart för jag klarade det :D
Nu har vi ätit, köttbullar och stuvade makaroner, så ska vi och träna.
Mamma och jag ska spinna, det ska bli skönt att komma igång igen :)





'






La över massa kiss bilder till min telefon och hittade denna bilden, tycke den var så fin :D



Nu måste jag byta om om jag ska hinna till spinningen, see ya :D



stressig morgon, bra dag

2010-08-24 / 19:55:22

Denna morronen var hemsk och det var tack vare Anna, Martina och William xD
Igår var jag 100 på att Ullrika hade sagt att vi började 0930.
0740smsade martina och sa att jag hade missat tåget, så skrev jag tbx till henne att vi började 0930, så sa hon att det var fel och att vi började 0830, nästa tåg till Malmö gick 0800 och det var 15 min till stationen, så jag skriker till Gustav att jag sticker nu och på typ 30 sek hade jag tagit på mina kläder, startat moppen och kört iväg xD
Hinner med tåget, är i malmö 0820, hoppar på bussen och 0835 sitter jag med värsta ångesten att jag skulle komma försent andra skoldagen, men så smsar Martina och säger att det var 0930 och att Anna hade sagt fel till henne xD
Jag ringde nämligen William precis efter Martina sa det var 0830.. Det var smått stressigt men jag kom 50 min innan skolan började så jag hade gott on tid xD

Iallafall, vi bjöds på Frukst imorse, det var massa kul :)
Vi pratade om vad alla hade gjort i sommras och lite sånt :)


Det var massa gott :)
Sen gick vi till Reg. för att blandas ihop med de nya ettorna, för vi skulle visa dom var man kunnde äta ocg hur man gjorde, vi valde Subway MUMS!
När vi kom tbx skulle vi göra samarbetsövningar, vi fick göra gipsmasker... Det var ganska roligt :)




Ella gjorde mig så fiiiin xD


Hämnades på Ella ;)

Vi e så fina, Ella och jag :D

SKO!

Detta var varit en bra dag :)

Underbar text

2010-08-23 / 22:02:45

Min mammas kusin hade lagt upp en text på facebook som visar att det inte e mitt fel att jag e som jag e:

Rödluvan lyssnade inte på sin mamma, Pinocchio var en lögnare, Robin Hood var en tjuv, Tarzan gick utan kläder å lekte med sin "apa" och Snövit levde ihop med 7 män, den slampan!! Det här växte jag upp med, såklaga inte på hur jag blivit ;)

Så jäkla underbar! :D

Ute med hundarna i ösregn...

2010-08-23 / 21:44:33

Kuuuul, skulle gå ut med hundarna, sätter en fot utanför dörren och hela himlen öppnar sig och det öser ner!
Så här fin blev jag:
(bjuder på dessa fotona)




En riktigt skönhetsdrottning, va!?

Back to School..

2010-08-23 / 18:45:58

Idag började skolan..
Jag vet många tjatar om att deras skola suger, deras klasser suger eller någonting suger, men jag kan inte komma på en ända grej som suger på min skolan, It´s perfekt :D

Iallafall innan skolan så gick jag och Ronja till stadsbiblotekter och fixade kort där, ska bli mysigt att gå och plugga där sen :)
Sen åt vi lunch, Langos blev det, det var första gången  jag har ätit langos och det var massa gott :)

13.00 var detr dags för skola, de ska att vi slutade 15.00 men klockan 13.35 var vi klara och hade laddat matkorten xD
jag ringer upp Ronja som oxå var klar på sin skola så shoppade vi lite, ett fint linne blev det :)
Skulle egentligen följa med mamma och pappa och träna igen, men jag är latis och ligger i sängen istället ;)


God frukost imorse, skinkmackor och O´boy i Taizémuggen :D

Redo med två klubbor i väskan! :D

HHHmmmmm!


Köpte detta linnet :)

På väg hem fick jag och ronja jesper-abstinens så vi ringde han så han,jag, ronja och robihade en liten mysstund där vi spelade kort :D


Mimmi!





Ont i ryggen, cola och godis

2010-08-22 / 17:01:55

IDAG HAR JAG SÅ ONT I RYGGEN JAG KAN DÖ!

Igår var jätte kul och helstekt gris men sallad och potatismos är så jävla gott!
Tog inga bilder men men :P

Idag kom Fredrik, Marie med Sebastian och Josefin, efter ett tag kom även Tina, Ola och Johan på besök, Alltid jätte trevligt :D

Imorron börjar Skolan och jag har längtar lääänge efter skolan, typ i 2 veckor xD
Men nu får man ångest... men men, det ska bli kul att träffa alla igen, speciellt Maggi, har inte träffat henne på hela sommaren pga att hon har varit i polen :(

Nu ska jag starta en film, dricka cola och äta godis :D



När jag sökte på "ont i ryggen" så kom denna bild upp..
Jag hoppas för hennes skull att den är gjord i photoshop..



Sagan om Ringen

2010-08-21 / 00:03:03

Ligger och kollar Sagen om Ringen
Har sett den 1000000 gånger men den förblir lika magisk och underbar som den först gången man såg den :)



Mys hos Håkan

2010-08-20 / 23:59:12

Klockan 5 idag mötes jag, Robin, Emma och Amanda på stationen, Håkan smsade och sa att han skulle komma senare för han skulle hjälpa sin pappa med något, sen smsade Ronja och sa att hon kommer med sin kusin och att dom kommer senare för dom var TVUNGNA att äta tårta :P
Men så hade Robin louises och min present till Ronja och han vägrade ge den till mig för han hade lovat Louise att vi skulle vänta att ge Ronja den tills Louise kom... Men hon fick presenten till slut och jag tror hon gillade den :P
Louise har färgat sitt hår svart, var lite läskigt när man är van vid att se henne i blond eller brunt hår :P
Men till slut gick vi hem till Håkan och Emma  och spelade Poker och snackade, det var mys :)

När vi var på Coop så fick Ronja problem med choklad grejsimojs, em miljon såna låg staplade så om man tog en så rasade allt och Ronja råkade nudda dom sen stod hon i 5 min och försökte fixa det igen.. xD




Efter det gick vi hem till Håkan och Emma och satt i deras uterum, We like :D


Tror Sandra e sur på mig... xD

Och nu: lite bilder på (födelse-)Grisen :)





Och så lite på dom andra....:



Vi försökte lura Robin, som kom senare till Håkan, att vi var hos Amanda istället xD men det lyckades inte :(



Robin fick sitta ute lite...

.
.
.

Sen fick Robin och Håkan för sig att dom tycker jag skulle gå ut i regnet, men det ville jag inte då BAR dom ut mig medans jag satt på stolen!



.
.
.





 
Imorron blir det partyParty hos André :D

My darling 17år!

2010-08-20 / 16:28:21

Idag fyller Ronja, My darling, 17 år och det firar vi med ett inlägg! :D
Hon är helt underbar, tror inte att hon förstår hur mycket hon betyder för mig..
Varje stund man är med henne händer det något kul, Hon är en sån person man kan va med vilket humör man än är på, vi har haft våra svankor men vi har klarar dom och står starkare än någonsin.
I love U so much!



Intressant kväll..

2010-08-20 / 16:22:21

Igår fick jag lite tråkigt, så jag bestämde mig för att platta mitt hår xD
Ni får ursäkta bilderna, var osminkad.. Men det ville inte bli platt i topparna! MORR!





Innan på dagen så gick vi in till Grannen och kollade deras "lille" kanin, en belgiskjätte vid namn Bo-göran :)




Vilka öron... Han e så söt! :D

Idag åt vi världens godaste mat! Handgjorda köttbullar med potatisk, sås och lingonsylt! Och det bästa var att Köttbullarna smakade precis som Morfars.. vilka minnen och MUMS!



Jag tog ID foton idag och då köpte jag en bättre kameraväska :)
Vi åkte till Harald Nyborg och då hittade vi några väldigt intressanda grejer xD


Detta är en maskin som ska massera ditt huvud, man ska ha denna på sig, det ser ut som något som skulle kunna vara med i Saw! och nästa är en maskin som ska massera dina ögon... SAW NÄSTA!

Och detta är en Hora.. ärligt! Det heter det!
Det är en sån man ligger på om man ska mecka med bilen.
-"Vi behöver fixa bilden"
-"okej, då lägger jag på horan och rullar under"
öhhhhh??


Skullcandy

2010-08-19 / 19:42:20

Ska köpa Skullcandy hörlurar, men är inte säker på vilken färg..
Rosa kommer passa bättre till dom färger jag har på mina kläder men rosa och vitt har alla, och dom gröna är cool men passar inte lika bra till mina kläder, men vill inte ha rosa för såna har alla men gröna är inte lika vanliga...




Gustav köpte dessa idag, dom har skit snygga med bra ljud och det bästa är att man hör inte han musik ut :D




Ska prova en grej..

2010-08-19 / 14:55:12
<a href="http://www.bloglovin.com/blog/1688587/fridafluff?claim=qj7hbt4xv26">Följ min blogg med bloglovin</a>

Vill och och röja

2010-08-19 / 14:01:09

Nu är jag trött på att sitta hemma samtidigt jag inte orkar göra någonting..
Snackade innan med Ronja om allt och om Lördag, och hon fyller 17 imorron!!! :D <3
Jag försökte göra snabbmakaroner till Lunch, men så hade vi inte köttbuljong hemma så jag försökte krydda dom själv, tyvärr blev det inte lyckat och nu luktar hela huset vitlök xD

Imorron ska jag träffa småtteguld o jesper och på Lördag ska vi, ledare, på 20årsfest hos André :D

Och på Måndag börjar jag skolan och jag längtar som fan!

Näsan rinner, dripp dropp

2010-08-18 / 12:11:29

JAG ÄR FÖRKYLD!
Rätt ironiskt faktiskt, när vi satt i Taizé så sa Anna att man kunnde bli förkyld när man kom hem så tänke jag "jaja" men nu ligger jag här men rinnande näsa och huvudvärk :(
Tyck synd om mig...snart.. NU!



Återträff hos Jesper

2010-08-17 / 21:11:15

Fick träffa Småtteguld o Jesper idag hos jesper!
Insåg hur mycket jag har saknat dom och vissa folk ska bara röra runt!!
Säger en sak men gör en annan, blir så trött...
Men allt annat var skit kul :D




Vissa ska bara förstöra.... xD


Spelade Buzz som vanligt ;)


Vi åt Gyros, det var mums ;)



Det var kul, och nu kollar jag South Park :D
 P.S min rygg e fortfarande helt försörd och det gjorde det inte Bättre när Robin la sig på min rygg.. Bajsungen...

Tazié <3

2010-08-16 / 20:06:12

Nu kommer det massa bilder från årets Taizé :D

Här sitter vi och väntar i Heslingborg:

Louise är glad (som vanligt) men vad är Alex??



Här försöker vi sätta upp tältet.. Första gången tog det ca 1h men sen kom Mathilda på att vi hade satt upp det fel så vi fick ta ner allt och börja om och det tog nästan 2.5 timmar xD


PAUS!


Fortsättning...






Nu kommer lite Random bilder från hela veckan :D



Tjejtält...
DON´T TOUCH MY CANDY!!! 

Jag fick leka packåsna lite :D




Viktigaste bilden på hela resan... Tiderna för Oyak xD




Alex från Bjärred fixade min sminking en kväll :)

Yrsa tyckte nog inte att maten var god....


Strike a pose ;P

Lööööve :D


Coolaste trädet!! :O


Nya logan tycker jag, kan vi läsa vad det står??
En ledtråd: det börjar på K och slutar på Ävlinge

Någon köpa mitt ben?? :P

Hmmm, Bulle och chokladpudding.. xD

Någon samlade in alla chokladpuddingsförpackningar och la dom fint här xD

Oyakmat, klart ska Louise förstöra... ;D

Louise och Anna :D

Louise gillar dricka..

Kanske lite för mycket...

Me like Oyak!

Det skulle bli storm så vi fick flytta till ett Taizétält...men det blev ingen storm xD

Pepsi och Mars, allt för mindre än 20 kr :D



Nawh! :D haha, underbart! :D

Hade mässa på Ängen till Minne av en broder som blev mördad 5 år sen, sen gick man en liten runda i byn och senhade vi ljusmässa, jag gillar inte ljusmässan, den rör upp så mycket...



Vår luftmadrass gick isönder under första natten så hela veckan har jag och louise sovit på marken så min rygg e helt försörd..



Nu är vi på väg hem :)

Tog bilder med mobilen på bergen :)


På väg hem åt vi på MacDonalds, det har aldrig smakat så gott! :D




Tack för en underbar vecka, det har varit jätte fint! :D
Nu är jag megatrött och ont i ryggen, ska fortsätta kolla Harry Potter nu :)

Imorron ska jag Träffa Småtteguld och Jesper, men först kommer Ronja hit :D

Back in K-town

2010-08-16 / 14:13:21

Så nu är jag hemma igen efter 10 idag in France! :D
Hann inte skriva innan jag stack så..

Alla gick bra, sov dåligt natten innan och natten på bussen, kommer ner och ser fram imot en natts god sömn men så upptäcker vi att luftmadrassen är isönder (det var en dubbelmadrass som jag och Louise skulle sova på)
Så jag har sovit på marken hela veckan s¨med andra ord, min rygg e helt förstörd, me not like!

Nu ska jag duscha, efter 22 timmar på bussen så är man allt annat än fräch xD

Saknar alla men imorron ska jag träffa dom! :D

Bilder och ett längre inlägg kommer senare :D



Förbredelser...

2010-08-06 / 14:45:06

Nu är allt packat som jag kan packa idag :)
Det sista är i tvätten.
Nu har jag duschat och ligger och kollat på vänner medans jag dricker en iskaffe :D
Ikväll ska vi äta på Dream garden, har varit sjukt sugen på kinamat länge :D

Om 24 timmar sitter jag förmodligen på bussen eller båt! :D :D



Mysigt Torsdag

2010-08-06 / 01:22:56

Idag vaknade jag runt 1200 :)
Gick ner, mamma var och shoppade och pappa hade lånat grannens 1800 kubiks motercyckel! :D
Så jag hann bara äta frukost så stack vi ut på en rund: In till Kävlinge, ut till Valentinos i furulund och åt en korv, tog 108 hem och sen till gårdstånga, vända där och hem igen!
Det var helt underbart! :D



Så jääääävla snygg! :D

Sen var det dax för Taizémöte där Anna gick igenom allt som skulle med och vad som skulle hända med tider och sånt och nu är jag skittaggad!!

Nu på kvällen så såg jag, mamma och pappa "sex and the city 2", den var skit bra men om jag skulle välja mellan 1an eller 2an så skulle jag välja 1an, men så brukar det vara, men 2an var oxå skit bra.
Sen såg jag, pappa och Gustav "Karate Kid", den var lite trög men den hade så fint meddelande och den var oxå bra :)


Han är så söt och begåvand och Jackie Chan är helt underbar :D


Älskar!
Min favorit är Samantha, hon säger vad hon tycker och visar vad hon vill! xD

Överaskningsfest!

2010-08-05 / 01:02:55

haha, det var massa kul! :D
Jag körde hem till Ronja, och från första sekund satt hon ögonbindel på mig!





Det var skit läskigt.. Jag satt där, såg ingenting och hade ingen anning var jag var och kunnde inte hålla redan på vägen för Ronja satt och putade på mig och pratade med mig xD

Sen till slut kom vi fram till målet, scoutstugan i Furulund, det var helt underbart :D
Vi var nästan alla, Ronja hade fixat mat till oss, det var helt underbart :D

Sen när det började mörkna så gick vi hem till Olof och såg Pocahontas, tyvärr så började det åska och ösregna så kunnde inte köra hem så Ronjas mamma Eva fick köra mig hem, det var jätte snällt! :D

















Sen blev det lite yoga...








hahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahaha xD

Oden 1 år!

2010-08-04 / 14:53:16

Mamma påminde mig pecis att för exakt ett år sen föddes Oden, Ludde och Edvin!
Det har gått så snappt....
Han är så underbar och jag älskar honom oehört! <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3










Älskar dig <3

Bdb minnen

2010-08-04 / 14:33:59

Kollade igenom min gamla bdb och hittade gamla men underbara minnen...




























































haha, vilka minnen :D <3

Överaskningsfest

2010-08-04 / 14:06:57

Ikväll är det dax för min överaskningsfest som jag inte vet om :D
Jag är så glad över att jag har hittat så bra och underbara kompisar som jag har, älskar er <3<3
Vet bara tid jag ska till Ronja ich att vi ska äta, ska bli awsome :D



Hos Farmor och Farfar

2010-08-04 / 00:06:28

Idag åkte jag, mamma, pappa och mormor till Farmor och farfar fär att äta middag :)
Det blev massa prat och massa trevligt :)
Jag letade upp gamla bilder på pappa, det var massa kul xD











God mat fick vi oxå :)



myys på balkongen :)

Nu kommer dom gamla bilderna på pappa xD

han var faktiskt lika vältränad som han sa! :O



Gammal bild på Farfar oxå :)


Gammal bild på mig och Gustav :)


hahahahaahah, hans gammla lumpen foton xD

På väg hem stannade vi till hos Mormor, så fick jag fota lite medans dom snackade lite :P



Älskar...





Idag är det oxå en stor dag!
Mamma och Pappa gjorde klart trädäcket idag!! :D
De har varit jätte duktiga och det är jätte fint :D



Imorron kommer bli jätte spännande!
Jag ska på min överaskningsfest som jag inte vet om :D
Vet jag ska till Ronja kvart i 5 men sen vet jag inte vad som ska hända, ska bli intressant :D




Lund och konfa

2010-08-03 / 01:02:17

Åkte in med Jesper, Amanda, Emma och Robin till Lund :D
Det var underbart kul, vi pratade Engelska hela tiden och lekte viktfixerade fjortisar xD


Robin är en jultomte med örhänge :)

Robins näshår :)

Mr. Penguine och Mr. Mouse

Robin åt korv :)

Mobilnördar...






Sen stack vi hem till Amanda, men hennes mamma var inte hemma, så vi gick hem till Emma och Håkan :)
Men först fick jag vänta på alla som skulle cyckla.



Dagens inköp:
Mussetröja och Hatt :)
Plus Mr.Mouse :P


Sen gick vi till Rinnebäck där de spela Bollstop, men så fick vi tråkigt.. Jag, Håkan, Jesper och Alex gick hem till Håkan och spelade  poker, efter jag hade vunnit över Håkan och alla andra (!!!!!!!!) så Ringde Jesper Amanda och frågade var dom var för dom hade stannat på skolan innan, så svarde hon att dom var hemma hos henne, vi gick dit och ringde på men hennes mamma öppnade och sa att hon inte alls var där. Så vi ringde upp henne igen och denna gången sa hon dom var hos Olof som bor i furulund och dom satt och åt Tacos, Jag blev skit sur för jag hade sagt länge jag var hungrig.. Men det visade sig att dom hade varit på Skolan hela tiden.. blev sur xD
Men sen gick vi hem till Amanda och kollade Filmen från Konfiramationen och Kill Bill :)

Här är lite anda random bilder från idag :P





Djurmässa :D

2010-08-01 / 20:12:09

Var på djurmässa idag med Oden :)
Skulle egentligen ta med Alice men hon löper så det hade inte varit bra.
Mamma körde mig till Ronja så gick vi ner, Utanför Gamla Kyrkan samlades massa människor och djur, mest hundar och kaniner :)





Sen gick vi hem till Jesper, hann sätta oss ner sen smsade Amanda och ville träffa oss på Måsängen, så vi gick ner, bestämde oss för att gå hem till Jesper igen.. hihihi, det var massa kul :D

Nu ligger Oden där nere helt utslagen och sover xD