100 grader varmt fredagen

2010-07-10 / 13:02:26
Idag är det över 35 grader i SKUGGAN!
Der var nog 100 grader i mitt rum när jag städare fast jag hade alla fönster öppet och fläkten igång för att luftan ska gå runt :)

Så nu är rummet och rummet mellan gustav och mitt rum klara och snart ska pappa och jag iväg och hämta maten för ikväll kommer mimmi, Matilda, Annette och patrick, farmor och farfar och mormor :D

Det är nästan 25 grader i poolen idag så ska snart gå ut och bada, imorron kommer Mina Gullungar och det kommer bli awsome, saknar dom jätte mycket :(

Idag är texten fuckad igen och jag vet inte vad det beror på, hoppas ni kan läsa ändå...

Ska fota massa idag så ikväll eller imorron, beror på vad jag orkar och hur sent det blir ikväll, kommer det komma massa bilder :D

Kommentarer!
Postat av: Mimminea

Det kommer bli en massa kul! :D <3

Kommenterat - 2010-07-10 / 13:12:54  | URL - http://mimminea.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: