Braiga fredagen med en twist

2010-07-24 / 00:49:16

NU HAR JAG FÅTT MIN LÖN!! :D
hehe, ringde 0020 och då hade det kommit :)

Så senare på dagenstack jag och Mimmi till Centan och shoppade :D
Blev några riktiga fynd faktiskt, Vi fick till Deichmann först och provade alla fula skor vi hittade och tro mig, vi hittade många!
Sen gick vi till Gina.. gick runt lite där och gjorde mitt första fynd: Ett par jeans som skulle kostat 700 som kostade 99! sen en tröja för 49 och ett par solglasögon.. Det blev 207 kr
När vi gick ut så tänkte jag: "Fan va dyrt" men sen när vi räknade ihop vad det hade kostat på ordinarie pris hade det blivit över 700 kr, så det var inte så dyrt iallafall xD

Sen gick vi och åt på MacDonalds :D

Efter det gick vi till HM och sen vidare till Deichmann igen och då köpte jag ett par mörkgröna pumps i mocka, låter ass fult men dom är skit coola :D

Vi åkte hem, tog sommarbussen, sen runt 7 kom hennes föräldrar så grillade vi och hade en underbar kväll :D

Jag och Mimmi var som vanligt ute och fotade men dom bilderna kommer imorron för jag pallar inte fixa det ikväll, så ni får nöja er med bilder från mobilen :)


Så  jäkla fina vi är :)

Tur man har självutlösare på mobilen :)


Mimmi bland skorna med horskor på sig! Det var de fulaste skorna jag någonsin har sett, med typ 15 cm klack och hög platå och i svart lack xD

skoooor :D

Dessa skorna köpte jag :D

Så jävla snygga xD

Dessa oxå, hahahahahahahahahaha xD

Köpte dessa jeans :D
Och Mimmi köpte dom hon har så sig :D

hahahahha, bindor för män xD

Nu väntas det på bussen, blev riktigt varmt och skönt :)


hehe, vi bytade :)

Väntan...

Hade en underbar dag med dig, jag hoppas du förstår hur mycket du betyder! <3

Kommentarer!
Postat av: MimmiNea

Viiilken fynddag! :D<3

Snyggaste skorna var ändå dom röda, synd att du inte köpte dem istället för de andra :( <3



Du betyder mest fina fina kusin Fri-da på en freda! <333

Kommenterat - 2010-07-24 / 21:56:00  | URL - http://mimminea.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: