Buuuuzz

2010-07-15 / 22:56:52

Idag var jag, Daniel, Axel hemma hos jesper och spelade Buzz :D
Det var massa kul :)

Sen ville vi kolla film medans vi skulle äta (pizza) så skulle Daniel ringa så börjar han med repliken: -"Ja, vi kände för lite pizza" hahahah xD

Så iallafall så skulle Jag och Jesper gå och hämta pizzorna medans daniel och Axel lånade min moppe och körde för att hyra film på Ica.. Jag och Jesper kommer tbx, dom har inte kommit tbx, så helt plötsligt ringer Daniel så svarar Jesper så frågar han mig: -"Har du din ID med dig" Jag bara: -"VAD I HELVETE!? HAR POLISEN TAGIT DOM!?!?!?!?!" Men då kunde dom jy inte hyra film om dom inte har med sin ID så jag och Jesper var tvungna att gå till Ica och hjälpa dom xD
Vi kännde oss som deras föräldrar som skulle komma till undsättning xD
Men men, vi fick vår film (2012) och våra pizzor :)
Daniel började gråta!!! Nawh ;)


Jesper, som blev otroligt irriterande i slutet... xD

Daniel :)

Jesper och Daniel.. :P

Dåliga bilder jag vet.. mobilen xD

Men nu e jag helt slut och som tur är så börjar Sex and the City snart ;)

See ya tomorrow :)



Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: