Okejiga Måndagen

2010-07-19 / 17:10:59

Idag kom Martina på besök :) Vi snackade, badade och såg en extreme movie.. Den var sjuk xD
Annars har inget speciellt hänt, Pappa kom hem med släp så imorron ska min moppen in på första servicen :)
Så imorron ska min lillebror köra mig till stationen xD

Men men, Imorron ska jag och Gullungarna till Åhus och se när Emma och Amanda spelar handboll, kommer säktert bli kul. Sen på onsdag ska vi in till Malmö och spela Laserdome, sååå alla sparpengarna går åt xD Tur att man snart kommer få lön.

Saknar min Ronja, fast vi träffades i lördags.. Tror jag får åka in på rehab..

Kommentarer!
Postat av: Ronjja

Hahaha vi är beroende av varandra :P hehe nääähäää glöm att du ska in på rehab xD då kommer ju inte jag träffa dig xD :D

Kommenterat - 2010-07-19 / 17:43:22  | URL - http://ronijia.bloggplatsen.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: