Allt xD

2010-05-21 / 21:03:34

Sorry att jag inte har skrivit men har inte pallat eller haft tid :P

I onsdags (tror jag det var) Så när jag och pappa satt i bilen så väg hem så berättar han att det finns ingen chans att det går att laga min moppe och det gick inte hitta några reservdelar, Jag ska inte ljuga, Jag satt och grät i bilen för om min moppe inte funkar så skulle jag vara beroende av mina föräldrar hela sommaren.

Igår var jag, Martina, William, Anna och Ronja och såg Prince of Presien.
Det var bra men det var som resesionerna sagt: Att de började bråka direkt och helt plötsligt så är de bästa vännerna och hånglade :P


Lite snygg e han jy ;)

Iallafall igår när jag kom hem från bion sitter pappa i soffan och säger jätte allvarligt: "Vi måste prata" Jag hatar när han gör så för jag bli skit rädd, så berättar han om min moppe att man inte kan hitta några reservdelar så säger han att jag får gå ut till Ester och lägga på överkastet.. Jag blir skit ledsen, gå ut till den och efter kanske 5 min öppnar pappa dörren och frågar om jag är blind xD Kollar bort mot parkerningen så står det en helt ny svart moppe!!!! Det var en väldigt konstlig känsla var jag, först var jag ledsen och sen skit glad så jag stod nog i 5 min och bara stod och tittade på den xD
Men den är skit bra, var och tankade idag, 32 kr blev det, dyrt, dyrt xD




Nu ska jag kolla film, äta popcorn och godis som är kvar från bion :D:D


Kommentarer!
Postat av: MimmiNea

Åh så snygg moppen är!

Kommenterat - 2010-05-23 / 18:47:02  | URL - http://mimminea.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: