Barnvakt..

2010-05-04 / 12:43:19
Satt som sagt barnvakt till Clara igår..
Allt gick bra tills hon ville spela Hanna Montana spel på wii som hon hade fått när honom hade fyllt år xD
Hon ägde, Jag sög :)
Sen efter vi hade ätit skulle hon göra matteläxan, hon hade samma lärare som jag hade i 1an :D:D *MEMORYS!*
Sen kom vi på vi hade samma lärare, fast jag hade henne när jag gick i 3an, Kajsa någonting xD
Sem kollade vi Scooby Doo tills hennes föräldrar kom hem :D

Sen när jag kom hem var jag så trött att jag inte orkade sätta mig på facebook eller blogga, det bliev duschen sen sova jag som en bebis (y)

Snart ska vi ha KuHi, not funny.. Not funny at all xD
Men det funkar för vi slutar 1420 :D


Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: