Måndag

2010-05-24 / 14:18:10

Idag är det till alla er som har råkat missa det :)
Idag började man 1250 och det är ganska najs, steg upp vid halv tio och sen vis halv elva körde jag in och träffade martina och william på stationen :)
Väl i malmö träffade vi ronja, hämtade china box, tog med det och åt sen i källaren :)

Nu har vi KuHi men det är maga tråkigt och jag driver mest omkring för jag är klar med det vi gör :P

På fredag blir det först naglarna med ronja sen bär det nog av till Ella :D



Bara så ni vet så har jag döpt om min moppe! Från Rex till Majsan :)

Kommentarer!
Postat av: MimmiNEa

Åh Majsan, najs!

Kommenterat - 2010-05-24 / 23:10:14  | URL - http://mimminea.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: