Matte..

2010-05-03 / 09:13:32
Hade precis matteprov, tror det gick bra :)
Gjorde omprov på ekvationer i fredags (för typ 5 ggr) är 99.99% jag klarade det, vet inte vad det är med mig.. Matte hatar mig helt enkelt xD

Fast nu vill jag hem till min älskade Kamera :p

Precis innan Taizémässan igår ringde Clars mamma mig och undrade om jag ville sitta barnvakt till henne ikväll så det ska jag göra, Så det blir snappt hem för jag ska va där 1715 och mitt tåg från malmö går 1638 om jag inte hinner med det 1620 vilket jag inte tror men man kan alltid hoppas :)

Nu väntas det på Martina och Maggi för Ella är sjuuuk :( och de andra är inne och gör matteprov men nu kommer Martina :D



Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: