poop..

2010-05-07 / 20:24:36
Igår var jag med Ella på H&M och shoppade lite efter skolan :)

Köpte denna fina byxdressen för 199 kr :D



Denna dagen har varit ganska bra :)
Satt från 0830 och ritade stileben.. det var ganska tråkigt med Maggi var rolig och retade Ella medan jag satt och assflabbade:D



När jag skulle köra hem idag efter skolan så startade  moppen inte men jag tänkte det är pga regnet och kalla vindarna men när jag har kommit halvvägs och är ca 2 km hemifrån lägger moppen av! Står på en 90 väg och försöker starta men den vill inte.. Så jag ringer martina men såklart funkar den då, så jag smsar att det funkar och kör vidare, När jag precis kommit in i byn lägger den av igen och nu vill den inte starta :( Så jag får dra hem den.. vilket var liiiiiitte jobbigt, men tyckte detta var en bra stund att prova regnöverdraget jag fick av min lillebror i födelsepresent :)



Idag har jag och mamma varit och spinnat, så snart blir det dusching och sen blir det myyys i tvsoffan med popcorn, läskoch täcket :D

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: