toooday, måndag

2010-05-31 / 22:00:13
Idag var både KuHi och svenskan inställd så slutade 1200, vilket var ganska najjjjjs :D
Sen gick jag, Ella och Maggi och åt, vi tog Pommes, Pizza och Kycklingtallrik xD
Sen gick jag och Ella till H&M, jag hittade min älskafe klänning som jag trodde var borta för jag kunnde inte hitta den innan, En jätte fin keps med Musse på och födelsepresent till lillebroren som fyller 15 på onsdag :D

Jag hittade denna konstiga texten på facebook, försök läsa, själv klarade man det utan problem ;)
Eilngt en uneörnskding på ett egnskelt uivtnierset så seplar det inegn rlol i viekln odrnnig bksortnävea i ett ord såtr i, det edna som är vtikigt är att fsötra och ssita bavstoken såtr på rtät patls. Rseetn kan stå hlelur om blluer och man kan ädnå lsäa tetxen uatn porbelm. Dttea broer på att vi itne leäsr vjrae bkosatv för sig, uatn odern som hlehet.

Men nu ska jag gå och nanna kudden, godnatt :D

(Har ingen anning vad som har hänt med texten, råkade klicka fel så nu kan man inte ta bort den "feta" texten xD )

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: