Valborg

2010-05-01 / 15:52:40
Åkte till  Ronja vid 1600, vilket tur hon finns för mig :D <3

Sen skulle vi till Håkan vid 1700, Då kunnde inte inte hitta var han bodde!! Vi körde runt hela sverige, Hallandsvägen, Smålandsvägen, Böekingevägen och Skånevägen xD

Detta var massa kul och vi fick reda på massa saker om Jesper:
*Han köper sina kläder på Gina Tricot
*Han har en blogg
*Han kollar Top Model
*Han klappar som en tjej

Vi hade massa kul åt han :P



Jesper :D



Håkan hade fluffigt gräs så Ronja var tvungen att tafsa xD

Den drog vi till Furulund och träffade Linn, Bex, och Dennis :D

Det var oxå jätte kul, Vi grillade korv och snackade :)

Tog tyvärr inga bilder på denna, glömde :P

Idag är jag jätte trött och just nu kollas det Pirates of the Carribean, Död mans kista :D

frida efter text

Kommentarer!
Postat av: Roniiponii

Hahaha men de va jätte fluffigt xD men de e tur jag har dig me :)

men mina fina korvar jag grillade xD



me jesper är för rolig xD han såg på petra mede show också ju xD

Kommenterat - 2010-05-01 / 16:45:46  | URL - http://ronijia.bloggplatsen.se
Postat av: Jesper



1. Jag handlar inte mina kläder på MQ

2. Jag har en filmblogg på engelska awardtalk.blogspot.com

3. Jag ser bara på topmodel när jag gör läxorna. Annars aldrig.

4. det har du nog rätt i.

Kommenterat - 2010-05-01 / 17:48:27
Postat av: Frida Hallengren

hahhahah, men var tvungen att lägga ut det för det är så roligt :D

Kommenterat - 2010-05-01 / 18:21:18  | URL - http://fridafluff.webblogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: