Yeah!

2010-05-12 / 17:53:38
Internetet funkar hemma igen! :D
Kan va att varken pappa eller Gustav är hemma för tillfället xD
Imorron ska jag sälja KvP, för gusav ville sova hos sin kompis så han bönade och bad, eller kanske inte riktigt men jag behöver pengar så jag kan köpa klänningen jag har kollat in till min kusines student nu den 4 Juni :D
Fast det är skit tråkigt så jag ska ta med Oden så blir det säkert bra :)

Idag åkte jag som sagt med min pappa till jobbet och glömde både min mobil och resekort så nu när jag kom hem hade jag 5 sms och typ 10 missade samtal xD

Klassmötet med Boel var skit bra! :D Det var som en fri oas där alla kunnde säga vad de tyckte och tänkte och det blev väldig känslomässigt och man kom på att vi är mer lika än vad man tror. Jag tror alla kommer fortsätta på det och det hoppas jag verkligen och dom som inte var där tycker jag ska gå på det för det var riktigt myyyysigt :)




Klänningen :)



Igår när Jag och Maggi gick ifrån Subweay var det en man som spelade dragspel, Helt plötsligt, mitt i malmö, kommer det två Ankor! De går fram till denna mannen och ställer sig, tittttar upp och lyssnar på mannen! De stod där säkert i minst 10 min xD Såg skit roligt ut :D










Klassen :D <3


Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: