YEEES!!!

2010-05-31 / 09:15:37

ÄR SÅ FUCKING OBESKRIVLIGT GLAD JUST NU!!!
Fick precis veta att jag klarade nationella i matte vilket betyder att jag blir godkänd i matte! :D :D :D
Maggi är oxå glad för hon får ett VG :P
Jag behövde 14 poäng på detta provet och tänkte att det kommer aldrig att funka men som tur är gjorde det det! :D

Men det är konstigt, det är bara jag och Maggi som är här i hela klassen! :O
Ella smsade mig igår och frågade om vi hade matte så svarade jag att vi hade det, så svarade Ella att Bella sade sagt att vi nte hade det, med jag hade inte skrivit något i min almanacka, så jag åkte hit, Nu sitter jag och Maggi och har inget att göra... Men vi hade snabba betygsamtal iallafall :D

G G G G G G G G G G G G G G G G G G G G  ! ! ! ! ! !  :D :D :D :D :D :D :D :D

Kommentarer!
Postat av: ingbritt



hej Frida roligt att du klarade matten



grattis från mormor

Kommenterat - 2010-05-31 / 20:43:32
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: