Dag 1- presentera dig själv

2010-11-22 / 20:02:17

Personen som sitter vid datorn och skriver denna text är en ganska normal tonåring men ändå inte xD
Jag går i skolan i malmö, som slår lund med hästlängder och älskar min skola, det kanske det inte är många som gör, men jag gör det iallafall.
Mina lärare klagar alltid på att jag måste vara fococerad och mina föräldrar klarar på hur jag stavar här så det är delvis varför jag gör detta, för att testa mig själv och för att visa dom ;D
På min fridtid sitter jag, som alla tonåringar vid datorn, och jag är stark beroende av facebook. Sitter där 65% av all min tid enligt facebook xD

Jag älskar musik och kan inte leva utan den!
Men bara om det är disneylåtar eller hårdrock, och jag avgudar kiss! som alla vet, och det skulle inte förvåna mig om jag vaknar upp och ett altare tillängnat Kiss stå på mitt skrivbord xD

Min familj består att pappa, mamma och bror (som driver mig till vansinne allihop, men jag älskar dom ändå) 2 hundar, 2 katter, kanin och ödla :)

jag har dom sjukaste kompisarna som är konstiga......

om jag skulle beskriva mig själv skulle jag säga att jag är en bitch som möte hårdrockare xD
För jag är en bitch och om jag inte får som jag vill blir jag arg, men det bros på vem personen är ofc :)

Jag avgudar även lila! Det ör den appsolut bästa färgen i världen.. Just nu har jag failat lila hår men ska snart färga om det i ljusare lila :D

Nu vet jag inte vad jag ska berätta mer, men jag ska säga jag är en enkel komplicerad person med en döljd personlighet som bara min kusin känner, tror jag :)



Kommentarer!
Postat av: MimmiNea

Känner mig vääldigt hedrad om jag är den enda som får se din dolda personlighet :D:D:D <3<3

Kommenterat - 2010-11-24 / 20:45:09  | URL - http://mimminea.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: