Dag 3 - Din föräldrar

2010-11-28 / 14:23:46

Ja, vad ska jag säga om dom!?
Dom är helt underbara men är oxå mästare att driva mig till vansinne, men dom ställer alltid upp och jag vet jag kan räkna med dom när dom verkligen behövs.

Min föräldrar heter Jessica och Bosse. Dom mötes på en bar för ca. 16 år sen och hållt  ihop i vått och torrt och för det beundrar jag dom.
Min mamma jobbar som arbetsterapeft och min pappa jobbar som ventilationsförsäljare.
Min pappa kan vara lugn den enda sekunden och arg den nästa men lugnar sig nästan alltid direkt och min mamma är svår att göra arg eller upprörd men jag tror jag är mest lik pappa i humöret och till utseendet mamma tror jag :)
Jag har ävt min lathet från pappa som oxå älskar kolla tv och äta godis och när vi är själv hemma så gillar vi kolla en film, helst med drakar, drick cola och äta chips eller popcorn, och när jag är hemma med mamma kan vi antingen sitta och snacka, åka shoppa eller handla mat :)

Vet inte vad jag kan skriva förutom jag respekterar och älskar dom djupt. <3


16 år gamla bild ;D
När dom gifte sig <3

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: