Datafan...

2010-11-20 / 18:22:57

I torsdags fick jag hem min dator som har varit på lagning i typ ett halvår :D
Men jag var jy inte hemma så igår skulle jag koppla in den men den ville inte, men nu har gustav fixat den :D :D
Så nu har jag en stationär dator och en bärbar :P

dagen var varit lugn och inget speciellt har hänt :)
Mamma, pappa och gustav var på öppet hus på 2 gymnasium vilket betyde jag har varit hemma själv, vilket är najs :D

Nu kollas det Harry Potter och de vise sten, han var så liten och söt! :O

Mimmi, Matilda, Bex, linn och Ronja, kan ni skriva era bloggar!?
jag hade dom på favoriter men eftersom jag har en nya dator han dom försvunnit och jag kan inte dom utantil :(

När jag vaknade imorse så mötes jag att ett vitt landskap, men nu försvinner det xD




Kommentarer!
Postat av: Mimmi din kära kusin!

Här får du min vackra blogg;

www.mimminea.blogg.se



;) <3

Kommenterat - 2010-11-21 / 10:30:08  | URL - http://mimminea.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: