engelska och matte

2010-11-16 / 18:56:15

Efter foto hade vi först lunck, engelska och matten :)
Lunch åts på china box, engelskan, där hände det inget kul och matten..
Det började med att maggi, ella och jag stängde in oss på klassrummet och martina ville in, så om bankade lite för hårt så hon skadade handen, vilket gjorde hon inte kunnde andvända högerhanden och fick sitta och räkna matte med vänsterhanden  xD
Sen matten räknade jag 1 timme ungeför sen föll mitt blodsocker vilkte resulterade i att jag satt och störade martina rejält xD






Sen råkade jag slå henne på högerhanden oxå xD




Idag har jag lagat mat till familjen, kycklingsoppa och nudlar, mums :D
Nu ska jag ut med hundarna.. :P

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: