Ett ton väska och ett ton katt...

2010-11-24 / 18:25:57

idag var på på någon mässa om utbildningar efter skolan, så jag fick med mig en hel del brochorer och annat skit.
men jag kommer knappt ihåg något, dels för det var så mycket intryck med så många skolor, så mycket nytt och dels för jag var skit nervös inför mitt matteprov, det var mitt andra omprov jag skulle göra, matte är jy inte prcis mitt starkaste ämne, och om jag inte klarade detta skulle jag få IG-varning...
Men iallafall,hittade några bra skolor tror jag :D

när jag gjorde provet var jag så nervös så jag nästan kräktes.. Speciellt när hon hade rättat och kallade på oss för att säga resultaten xD
Jag fick 9 och godkänt var 8, så blev godkänd, inte med mycket men slapp IG-varning :D

Efter det hämtade pappa mig som vanligt men på väg att hämta mamma så fastnade vi i en bilkö..
Det brukar ta ca. 40 min att komma hem men idag tog den 1 timme och 30 min xD

Sätter mig vid datorn medans maten är i ugnen, då kommer sixten och är så kelig att han inte vet var han ska ta vägen, han lägger sig i sängen = inte bra nog, Han hoppar upp på terrariumer = fortfarande inte bra, I mitt knä.. inte bra det heller.  Upp på skrivbordet och fucka upp datorn genom att trampa på tangentbordet = Nehe.. xD

Men idag är det exakt 1 månad på julafton!! :D
Längtar till jul över mycket :D
Pappa gav mamma hennes present idag, för han kunnde inte vänta för då hade hon köpt den själv, det var en sån ny "rund" kaffemaskin, kommer inte på vad den heter men det är en sån där man andvänder dom nya rund grejerna, den reklamen med George Clooney :P
Tyckte han hade kunnat fixa en sån här men det hade skärts sig mot vårt gröna kök xD




Tjockis ;D


Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: