Förstörda planer

2010-11-07 / 18:48:57

Idag blev det inget Jesper som planerat :(
Tydligen hade hans lärare överaskat han med ett stort prov så han var tvungen att plugga :(
Så nu träffas vi inte fören på söndag nästa vecka, kommer dö :(

Men men, idag har jag varit hemma hela dagen och inte gjort något nyttigt...
Kollar just nu på New Moon och kollar inte Taylor Lautners snygga kropp i regnet ;D
Tror jag börjar bli hungrig, åt middag halv4 xD

Imorron börjar vi 10.20 men måste ändå gå upp 6.30 för jag åkte med pappa :(
Men det tråkiga är att efter engelskan som är mellan 10.20 och 11.50 har vi en megahåla till 15.00.. bra planering!?
Men har kollar med ronja så¨hon har oxå men megahåla mellan 11.20 och 14.20, tror jag det var så får stå ut med henne ;D
tror jag drar till Mazetti och fixar klänningen, har kommit på hur jag ska fixa mitt överdel för den sitter konstigt :P

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: