Helt vanlig fredag

2010-11-12 / 19:19:47

Idag åkte jag bussen från mammas jobb pga. pappa mådde inte speciellt bra, så han vilade upp sig inför imorron då kusinerna och mormor ska komma, saknar min mormor skit mycket :(



och sen på söndagen är det skuNk, det ska bli myys :D
Snart bröjar legend of the seeker, jag vet många tycker det suger men jag tycler om det för jag har kollar varenda avsnitt xD



Issa och carro provade sina kläder till skolan idag och carro kunnde inte ta på sig sina skor xD
Sen efter skolan stack jag till läkaren och sen fick jag sitta i nästan 2 timmar på coop medans jag åt min lunch bland massa gamla xD
Jag skulle ta skolbussen hem, gud vilka minnen! alla ser likadana ut.. Punkarna, Emo och hårdrockarna har blivit utrotningshotade :´(
Träffade Emma där och jag måste säga. Alla har blivit jätte otrevliga (inte Emma alltså, 7:orna)
När det kom en bra låt på radion så skrek som till chaffören -"Hög för fan" eller -"hög, din idiot"
Trodde jag skulle svimma när jag lyssnade på det :O



Var det inte dessa som skulle försvinna när det regnade!? Det var 2 år sen nu xD

Hatar korsbacka....

Såååå kul det är med skolbuss xD
Fattar inte jag klarade det i 6 år xD

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: