j*vla internet!

2010-11-27 / 12:31:29

Vi skaffade snabbare internet för det alltid skulle funka men det har blivit värre och värre!
I torsdags hann jag inte blogg pga. modevisningen och igår funkade det inte alls :(

Iallafall, modevisningen, den gick väl ok.
ingen verkade uppskatta det eller sa det var fint eller bra så vi blev lite ledsna.
Sen gick min klänning isönder men det var typ 40min innan vi slutade, tur det inte var i början xD
och mina underbara kompisar och kusin kom in och kollade, det var massa kul att träffa dom :D
Tyvärr har jag inga bilder för jag var så underbart duktig att glömma min mobil xD

Igår hände ingen speciellt, var hemma och myste med familjen med god mat och idag blir det att nörda GH med alla sötaste hos Robin, är alltid lika kul :D

Om ni har missat det så har det snöat, snöat, blåsigt och snöat lite till....
Men det är mys men det kunnde ha väntat en månad till för nu kommer det förmodligen inte vara någon snö på julafton :(









två katter Ingegård tar hand om, visst e den till vänster lik Pontus!? :O

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: