Lila hår

2010-11-10 / 21:05:16

Sitter nu och färgar håret medans pontus kittlar mig på ryggen med sin svans :)
Hittade en fin lila färg när jag handlade med mamma och pappa.
Nu la sig Pontus på mina armar och datorn.
Svårt att skriva..
Dagen har varit ok. Började med vaknade 2 mintuter innan vi skulle sticka, packade ihop allt, åt frukost, sminkade mig och borstade tänderna på pappas jobb, tur jag började sent xD
Sen hade jag Drama,Lunch, Form och Matte sen slutade jag :)
Nu har han glidit ner i mitt knä och biter på mitt halsband med pupiller stora som bowlingklot.
Snart börjar Greys Anotomy :D
Nu har han attackarat mitt bröst (?) mina händer, skrikit på mig och sen gått..
Älskar den Katten, han e fan dum i huvudet :D <3



Uppmärksamhets freak!? ;)


Ska bli intressant :P

Glömde säga!
Fick ett par skor av mamma igår som hon inte ville ha, och jag älskar dom :D





HE IS BACK!
Han gömmer sig under min säng och jag är ett geni som låter mig fot hängade utanför på golvet..
Vågar absoulut inte röra foten!!

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: