Morfar 74!

2010-11-21 / 20:52:19

Idag fyller min älskade morfar 74 år :D
Saknar han och älskar han tills jag dör och vidare.
Tyvärr togs han ifrån oss hastigt och fick aldrig säga hejdå ordentligt.
Älskar dig var du än är och kommer aldrig glömma dig.
hur du satt i din stol och berättade skämt och hur du skrämde upp oss med krabban.
Trodde inte det skulle vara så svårt att skriva om dig och hur mycket jag saknar dig, alla känslor och minnen kommer tbx och jag fattar inte hur jag har klarat mig utan dig.
Du var en helt underbar person som spred glädje och du var aldrig sur eller irriterad, man hade inget val, man kunnde inte göra något annat än att gilla dig.
Du finns där alltid för mig i svåra stunder.
Älskar dig var du än är <3



Denna har jag alltid med mig i min mapp, tror det var det sista gruppsotot :(




Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: