Skridskor

2010-11-02 / 18:14:55

Idag åkte jag skridskor med Daniel, Håkan, Ronja och Jesper :)
Trodde jag skulle klara det lätt men det känndes som jag aldrig hade åkt innan, tror alla snabba barn skrattade åt mig, Gud vad dom åker snabbt :O
men iallafall, jag var den enda som trillade, men det var inte mitt fel pga. att ronja höll i mig och jesper höll i henne xD
Men det var massa kul, men jag ska aldrig mer be Jesper fota när vi åkte, för alla foton blev suddiga xD


Kan man blir hetare!?



Vår egna lilla isprinssessa Daniel :D

Ser ni hur duktigt ungen åker?? och kollar mig och daniel där bak xD

Alla försökte hjälpa mig men ingenting funkade xD

Sötaste Ronja :D



















Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: