Torsdag och fredag :)

2010-11-19 / 21:35:09

Fredag

Denna dagen har inte varit speciell på något sätt xD
Vi skulle ta en miljöbild på våra kläder så jag valde ja utomhus xD
men datorn ville inte öppna öppna dom så jag vet inte hur dom blev, så vår fotolärare ska ringa suport :P
Men jag fick även damp på Maggi, lotten (fotolären) sa att vi kunnde redigera våra studiobilder, men jag hade inte lagt över dom på datorn, men jag visste inte då att dom la kvar på kameran, men jag hade dom hemma på USB minne, så detta var våran konversation:

Jag: Jag har nog glömt att lägga över bilderna till datorn men har dom hemma på USB minnet.
Maggi: Du har slavrat bort bilderna!
Jag: Nää, har dom hemma, jag tar med dom nästa gång.
Maggi: Du har slarvat bort bilderna!
Jag: Nej! Jag har dom hemma!
(Lotten kommer in)
Lotten: Ni kan kanske jobba med bilderna.
Maggi: Frida har slarvat bort dom och raderat dom
Jag: Amen för fan!
Maggi: Men det har du jy!?
Jag: Nää, för helvete nu orkar jag inte med dig längre..

Sen gick jag, fattar ni va irriterande xD
men iallafall, sen åt jag lunch med ronja, som vanligt på fredagarna :D






Torsdag

på torsdagen jobbaed vi med scenografin till modevisningen som är nästa vecka :)
Jag fick även en make-over xD
Sen efter vi hade slutat 1600 (vi skulle träffas 1800 på kallbadhuset i malmö) så stack jag och ella och köpte godis, bussen blev skit försenad... Men i korta drag så gjorde vi oss iordning (smink, kläder, hår) på minre än en halvtimme xD
väl där träffade vi carro, issa och martina. Det blev en skir kul kväll med god mat, bra sällskap och en mega bra parodifilm på våra lärare (som äger!)
Sen sov jag och Martina äver hos Ella, innan vi somnade kollade vi "spökhuset" med eddie murphy, för att vara en sån gammal film så är den bra :D
Sen sovde vi gott och Ella snarkade så hjärtligt.



Carro, Issa och Martina :D


Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: