! <3

2011-02-13 / 15:06:13

Igår var massa mys, men när jag precis hade kommit in i duschen och hade balsam i håret så knackar det på dörren!
Fick ta handuken runt och gå och öppna, MAN FÅR INTE KOMMA 20MIN FÖR TIDIGT RONJA!
haha, sånt fail! xD

Sen dukade vi fint och allt sånt och sen åt vi lasange och pannacotta, det var massa gott :D
Sen kollade vi först melodifestivalen, loonley toundes (eller hur fan det stavas xD) Pan´s labyrint, das boot och sen moulin rouge, sen var det bara jag, robin och ronja kvar, ronja hade snott min säng (U bastard!) så jag och robin fick ligga på golvet... medans han spelade så somnade jag xD
Men men, det var najs :D
sen stack dom vid 08:00, sen sov jag till 13:00, nu kollar jag på Batman och har sjukt tråk..

Tycker någon kan komma och underhålla mig :(

Imorron är det skola och på fredag ska jag klippa mig och sen e det lov :D
Lillebroren sticker till stöten och åker skidor så det blir BF! (brorfritt :D)
Får se vad man hittar på ;D



Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: