:D! <3

2011-02-15 / 10:25:31
Igår efter skolan stacka jag och Ella hem till Martina, min älskade fru, alltid lika tur :D
Senare stack vi till Ica och köpte Ben&jerrys, och jag råkade klicka fel så nu blev min text helt jävla fuckt upp...
Senare kom Robin och retades, alltid lika kul :D

Igår kom min iphone oxå, så idag så sticker jag till Centan och fixa den, för den mobil jag har nu har ingen kamera så kan inte fota, känner mig handikappad xD

Nu ska vi ha samhälle, byyye :D


Kommentarer!
Postat av: bex

har du gjort något med texten kvinna? cp jobbigt allt läsa :c

Kommenterat - 2011-02-15 / 11:39:49  | URL - http://bexxxie.blogg.se/
Postat av: mjam mjam

mums ben och jerry tjejernas bästa män :D dom sviker aldrig en.



haha

Kommenterat - 2011-02-17 / 12:38:34
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: