Längtan....

2011-02-02 / 14:12:06

Igår stack jag, pappa och gustav med hundarna till kävlinge, pga att dom skulle klippa klorna och så skulle gustav köra hem sin moppe, de var inne på Tures typ en halvtimme medans jag satt i bilden och väntade, inte lite segt alltså xD

Idag hart jag haft drama, efter det så gick jag och shoppade på H&M där det blev lite dyrt men det var på rea så det e ok ;D
Vi har precis haft matteprov, tror det gick bra men vill inte säga nått för varje gång jag säger att det gick bra så losar jag xD

Nu har vi rast i 25min till, sen har vi svenska, slutar 1600 :(
Väl hemma så ska jag och gustav rensa hela hanns rum och sen blir det 1 timmes spinning, kommer döööö :(






Dåliga telefonbilder.... men ändå ;D



Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: