Skärpning!

2011-02-20 / 11:35:30

Nä, nu får jag skärpa mig när det gäller bloggandet, har förlorat hälften av mina läsare och är nu nere på ca. 20 om dagen :(

Igår var en riktigt tråk dag men sen på kvällen åkte jag och Robin in till Malmö, vi blev skrämda av en hemlösgubbe pch en kvinna som hade möhippa som robin bara var tvungen att skratta åt, hahahaha xD

Idag är det underbart väder med sol så nu står alla mina 4 fönster vidöppna med sol som strålar in, nice!
Men tyvärr så kommer denna dagen att spenderas att tvätta och städa och sen gå till ingegärd :D

Jag har även klippt av mitt håt till axlarna och färgat det rött, tycker det passar mig bättre ;D


Innan  färgningen :D



Kräng ;D

Tönt ;D



Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: