skit!

2011-02-26 / 13:49:35

Torsdag till fredag sov alla ledarna och alla från skuNk över på någon lokal som vi aldrig har varit i innan xD
Vi åt lasangette, tyvärr verkar det som jag är allergisk mot förmycket mjöl eller något sånt xD
Men vi hade skit kul men natten var för jävlig! kunnde inte somna och min luftmadrass.... finns inga ord hur mycket jag ogillar den xD
Varje gång jag vände mig lät det som jag låg och fes, vilket jag inte gjorde! xD








Mitt fina mästerverk, blev han inte söt!? :D


Ronjas och min sovplats :D

Sen på fredagen så stack jag och robin in till Malmö och kollade på Guillivers resor, om man älskar/avgudar Jack black, som vi gör så kommer man älska den :D
Vi hade jätte kul men det blev inte kul när jag kom tbx till stationen.

Då har någon idiot snott min moppe, och jag hade ett MC-lås som är en stor kedja så den har dom klippt upp. och detta har hänt på dagen och den var fullt synlig från perrongen, sjukt irriterande.
Men vi har polisanmält den, sagt til nattvandrarna och sagt till på preeem för jag har tankat där i tre år så dom känner igen mig och min moppe, som tur e.
Plus gustav ska höra i skolan för han har koll på att, vi vi får hoppas på det bästa :(
Poor Majsan :´(




Min fina munk :D

:´(

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: