11 kvar!

2011-03-20 / 15:57:21

Idag är det 11 dagar tills 18! :D
Känns awsome! :D

Jag och mamma stack till centan för att handla och så gav jag ut kanske 7 CV så nu har jag lämnat ut typ 17.. får hoppas det leder att nått :D

Igår så var jag först med Robin, och sen gick vi på öppen scen på korsbacka aulan, måste säga att jag har några talangfulla kompisar :D
Sen var det fest hos Wolke, var lite segt men najs ändå, kom hem runt 02:00 och somnade direkt och vaknade upp att jag hade fått 4sms från ronja som var skit orolig att jag inte hade kommit hem får jag svarade inte (<3)






Trekant :D




Alltså jag måste bara säga: Ronja är en helt otrolig person som jag älskar mest <3




Nu ska jag fortsätta spela sims som den nörden jag e ;)



Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: