Sovmorron och skola

2011-03-22 / 19:22:35

idag gick jag upp 0900 och duschde och sen blev det skola, lönt med två lektioner xD
pappa skaffade en sån munstycke till duschen som ändrar färg efter hur varmt eller kallt ducshen e, värsta discot när man duschar nu xD

Dagen har varit ok.. som det är med skola xD


Kallt :)

Ljumet :)

Sen är det rött när det e varmt men hann inte fota det innan pappa stängde av det och sen när det är riktigt varmt så blinkar den och gör ett konstigt ljud xD






Ringde från ett av de jag lämnade ut CVn till på arbetsmässan förra fredagen så ska till interjuv på fredag men kollade upp det och tydligen så är det man ska sälja mobiler ute på tex. center syd med provisionlön (eller vad det heter) men det bros på om man har eller vad man får i fast lön annars är det inte aktuellt :(

Kommentarer!
Postat av: MARTYY

ändå najs! jag är ju så liten så att dom inte ens slog en signal till mig! känner mig kränkt för min ålder.. ska ändra födelsedatum till 1/1 - 93.

Kommenterat - 2011-03-22 / 19:32:31  | URL - http://maartinaaoden.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: